کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9372 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318449 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

الکامپ: پاساژ رضا شرکت می کند ولی پایتخت و ایران نیستند

تنها یکی از سه پاساژ بزرگ رایانه، در نمایشگاه الکامپ حضور خواهد داشت.

به گزارش عصر ارتباط، در حالیکه انتظار میرفت با تغییر مدیریت شرکت سهامینمایشگاهها در سال جاری، رویکرد صنف رایانه برای حضور در نمایشگاه الکامپ 2009 رو به بهبود گذارد، اما خبر عدم شرکت دو پاساژ بزرگ رایانه تهران و گلایههای متعدد آنها از شیوه برگزاری و تعرفههای مورد نظر، نشان داد که امسال هم نباید منتظر حضور احتمالی آنها در الکامپ باشیم؛ چراکه رایانهایها هنوز هم بر این نکته پافشاری میکنند که شرکت سهامیبینالمللی نمایشگاهها دید درستی از تفاوتهای صنف رایانه با دیگر صنوف ندارد.

صفرو یک نگاه میکنند

رییس هیات مدیره مجتمع تجاری پایتخت که بدون شک در راس مثلث شکواییه صنف برای حضور در الکامپ هجدهم قرار داشت، با اشاره به بی ثمر ماندن تلاشهای این مرکز برای اخذ 1500 متر فضا برای 300 واحد صنفی در الکامپ امسال، گفت: از چند ماه گذشته طبق سیاستهای جدید تبلیغاتی هیات مدیره پایتخت تصمیم گرفتیم تا در قالب یک مجموعه بزرگ در نمایشگاه الکامپ شرکت کنیم تا به این ترتیب واحدهای کوچک صنفی که توانایی شرکت در این رویداد را ندارند، امکان حضور بیابند.

مهدی حیدری با بیان اینکه درخواست ما به صورت واضح، در نظر گرفتن شرایط تعرفهای مناسب برای شرکت در نمایشگاه بود، ادامه داد: در پی مذاکرات و جلسات متعدد با تمام ردههای مدیریتی شرکت سهامینمایشگاهها، از آنها خواستیم تا با توجه به نبود تولیدکننده داخلی در بازار رایانه، تعرفه ارزی شرکت در نمایشگاه را به صورت 10 درصد از میزان کل محاسبه کنند، اما این درخواست مورد قبول آنها قرار نگرفت. او با اشاره به نرخ تعرفه اعلام شده از سوی شرکت سهامینمایشگاههای بینالمللی افزود: با وجود بحثهای فراوان در نهایت میزان این تعرفه به صورت دریافت مبلغ 30 درصد ارزی و 70 درصد ریالی شد که با نرخ تقاضای صنف فاصله زیادی داشت.

رییس هیات مدیره مجتمع تجاری پایتخت با انتقاد از نوع نگرش مدیریت شرکت سهامینمایشگاهها از حوزه صنف رایانه ادامه داد: متاسفانه دید صفرو یکی هیات مدیره این شرکت نسبت به عملکرد فعالان صنف IT باعث شده که تصور کنند مبالغ تعیین شده برای یک واحد خصوصی کوچک در این بازار، رقم زیادی نیست و به هیچ وجه فشارها و بحران اقتصادی حاکم بر این بازار را مدنظر قرار نمیدهند.

انعطاف لازم را نداشتند

همچنین مسعود رجب زادهعضو هیات مدیره مجتمع پایتخت- با اشاره به نقش ایفا نشده اتحادیه رایانه و داده ورزی درهمیاری پاساژهای IT برای شرکت درالکامپ هجدهم، گفت: با وجود تاکید همسان سه پاساژ تجاری رایانه یعنی پایتخت، رضا و ایران برای حضور در این نمایشگاه، متاسفانه هیات مدیره اتحادیه واکنش درخوری برای پیشبرد خواستههای صنفی نشان نداد و بنابراین نباید انتظار داشت که شرکت سهامینمایشگاهها بتواند با یک دید صحیح از دغدغهها و انتظارات صنفی ما، راه حل بهتری ارایه دهد.

او وظایف اتحادیه رایانه در برابر موضع نمایشگاهی صنف را موضوعی فراتر از اخذ تخفیف خواند و افزود: اساسا رویکرد اتحادیه رایانه در برابر شرکت سهامینمایشگاهها برای ما پذیرفتنی نیست و این موضوع هم به درک نادرست اتحادیه ازخواستههای صنف رایانه باز میگردد که تاکنون حل نشده، باقی مانده است.

بحث ما چانه زدن نیست

از سوی دیگر رییس هیات مدیره پاساژ رضا که گویا در مقایسه با دو مجتمع تجاری پایتخت و ایران تا حدودی توانسته بود با تعرفههای الکامپ کنار بیاید، از اخذ 300 متر فضا برای حضور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در پی فراخوانی که هیات مدیره بازار رضا برای شرکت در نمایشگاه الکامپ منتشر کرد، حدود 17 عضو این پاساژ با پرداخت هزینه مورد نظر برای شرکت در الکامپ اعلام آمادگی کردند.

حیدر مسیبی با اشاره به این اینکه ایرادهای فراوانی به قوانین تعرفهای شرکت سهامینمایشگاههای بینالمللی وارد است، افزود: با وجود صحبتهای مکرر ما در خصوص پایین آوردن میزان تعرفه حضور در نمایشگاه، نرخ 30 درصد تعرفه ارزی و 70 درصد ریالی اعمال شد اما تصور میکنم ریشه اصلی مشکلات ما در خصوص الکامپ به موضوع تعرفه منتهی نشود. به گفته مسیبی، روند برگزاری الکامپ در طی چند سال گذشته به سمتی رفته که تنها صاحبان نفوذ در بازار رایانه بتوانند در این نمایشگاه حضور یابند و در این میان نباید تاثیر نگاه نادرست وزارت بازرگانی، اتحادیه و سازمان نظام صنفی را از نظر دور داشت. او با اشاره به اینکه 80 درصد بازار بالقوه توزیع را مجتمعهای کامپیوتری تامین میکنند، ادامه داد: متاسفانه با وجود نقش حیاتی پاساژها در کانالهای توزیع بازار IT، در طی سالهای گذشته حضور مجتمعهای تجاری این حوزه در الکامپ مغفول مانده است به این ترتیب بدنه پاساژها فرصت لازم برای بهتر دیده شدن و جذب مشتری را از دست دادهاند.

فقط ادعای حمایت دارند

رییس هیات مدیره مجتمع تجاری ایران در راس سوم این مثلث با بیان اینکه دلایل شرکت سهامینمایشگاهها برای دریافت نرخ ارزی ، غیر منطقی است،گفت: با توجه به مشکلات مالی اخیر پاساژ ایران و درخواستها برای پرداخت مبلغ 10 درصد نرخ ارزی (معادل 125 میلیون تومان) برای دریافت غرفهها، متاسفانه مذاکرات ما برای حضور در هجدهمین الکامپ به نتیجه نرسید.

غلامرضا پاک ضمیر با اشاره به اینکه هرگز جایگاه زیرساختی محصولات IT برای مدیران نمایشگاهی کشور به درستی مطرح نبوده، افزود: در کنار بی توجهی اتحادیه رایانه نسبت به خواستههای صنفی بخش توزیع، موافقت نکردن شرکت سهامینمایشگاههای بینالمللی با نرخ پیشنهادی نشان داد که دید مناسبی نسبت به بازار رایانه وجود ندارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا درخواست برای شرکت در الکامپ با اتحادیه رایانه در میان گذاشته شده یا خیر؟ ادامه داد: تجربه ناکامیما در خصوص برخی امور گذشته در تقابل با اتحادیه رایانه، نشان داد که نمیتوانیم در مساله الکامپ هم از کانال اتحادیه به نتایج دلخواه برسیم؛ بنابراین مانند سالهای پیشین به دلیل نداشتن امکانات لازم قادر نیستیم در الکامپ حضور داشته باشیم.

اساسنامه را نمیتوان تغییر داد

در مقابل صحبتهای بحثبرانگیز نمایندگان مجتمعهای کامپیوتری تهران که در حاشیه باز هم به طرح اتحادیهای مستقل از اتحادیه رایانه انجامید، رییس اتحادیه رایانه، داده ورزی و ماشینهای اداری همانند گذشته به حدود قانونی وظایف اتحادیه اشاره کرد و گفت: از میان این سه مجتمع، تنها پاساژ رضا برای شرکت در نمایشگاه الکامپ با اتحادیه در تماس بود که طی نامهای به شرکت سهامینمایشگاهها معرفی شد.

شهرام شیرمست با اشاره به موضع اتحادیه در خصوص دریافت نرخ ارزی برای حضور در نمایشگاه افزود: خود اتحادیه هم در باره میزان ارزی ارایه شده مخالف و معترض است اما معتقد است که نرخ ریالی مطرح شده کاملا عادلانه است.

او با بیان اینکه اتحادیه تمام تلاش خود را برای حضور جدیتر صنف در الکامپ یازدهم انجام داده، ادامه داد: برای ارایه این تسهیلات از سال گذشته پیگیر این موضوع بودیم که طرح مورد نظر در خلال تغیییر مدیریت شرکت سهامینمایشگاه تا حدودی مسکوت ماند اما موضوع این است که تغییر قوانین اساسنامه این شرکت برای اصلاح تعرفه، جز با دستور وزارت بازرگانی امکانپذیر نیست.

شیرمست همچنین به افزایش نیافتن نرخ تعرفه نمایشگاه طی هشت سال گذشته اشاره و اضافه کرد: اگر صنف ما به دنبال هدف خاص و بلندمدت خود درسایه برگزاری این نمایشگاه میگردد، باید بداند که این میزان تعرفه برای فعالان حوزه IT در مقایسه با دیگر حوزه اصناف، بالا نیست و میتوان با نگرشی به آینده حضور در الکامپ از این موانع گذر کرد.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1282 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: آی‌تی ایران تاریخ خبر: 1388/08/27 تعداد مشاهده: 1671
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر