کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبلت Surface Pro احتمالاً 29 ژانویه رونمایی خواهد شد

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت که اعلام کرده تبلت Surface Pro را در ماه ژانویه عرضه می‌کند ظاهراً می‌خواهد از تمام وقتی که در اختیار دارد استفاده کند و دستگاه خود را در روز‌های انتهایی این ماه روانه بازار نماید.

 

بسیاری از کاربران منتظر عرضه Surface Pro هستند و مایکروسافت اعلام کرده که این تبلت در ماه ژانویه عرضه خواهد شد.

به محض این که مایکروسافت بیانیه خود را صادر کرد، بسیاری از مردم حدس و گمان‌هایی درباره تاریخ دقیق معرفی این محصول مطرح کردند و اگر آخرین شایعات در این‌باره صحت داشته باشد، 29 ژانویه تاریخی است که مایکروسافت از Surface Pro رونمایی خواهد کرد و روز بعد نیز این دستگاه برای خرید عموم آماده می‌شود.

این شایعه توسط اعضای سایت Softpedia آغاز شد که از منابعی نقل قول می‌کردند که به شهر «ردموند» ایالت واشینگتن و دفتر مرکزی مایکروسافت نزدیک هستند؛ البته این نوع معرفی منبع مرسوم نیست، زیرا به نظر می‌رسد این منابع بیش از آن که به اطلاعات درون مایکروسافت دسترسی داشته باشند، صرفاً از لحاظ مکانی به دفتر این کمپانی نزدیک هستند. به هر حال... این منابع اعلام کرده‌اند که تبلت جدید مایکروسافت 29 ژانویه معرفی و روز بعد آماده فروش خواهد شد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ هنوز اطلاعاتی از مراسم یا محل معرفی تبلت جدید مایکروسافت در دست نیست؛ اما احتمالا این کمپانی به مراسمی ساده و صرفاً تشریفاتی قناعت خواهد کرد.

هیچ اطلاعات دیگری درباره این که مایکروسافت کجا و چگونه تبلت خود را معرفی خواهد کرد منتشر نشده است؛ اما از آن‌جا که کمپانی درباره تبلت جدید خود خیلی عجله کرده و مشخصات آن نیز از مدت‌ها پیش آشکار شده، به نظر نمی‌رسد مایکروسافت بخواهد مراسم بزرگی مثل مراسم معرفی ابتدایی تبلت، برگزار کند.

مایکروسافت قبلاً اعلام کرده که Surface Pro دارای ویندوز 8 پروفشنال خواهد بود، و قیمت پایه آن پس از انتشار در ماه ژانویه 899 دلار برای تبلت 64 گیگابایتی و 999 دلار برای تبلت 128 گیگابایتی است. این قیمت‌ها شامل تاچ‌کاور یا تایپ‌کاور نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12837 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/10/16 تعداد مشاهده: 1949
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر