کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317956 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز مایکروسافت 24 ساله شد

پلت‌فرمي كه زندگي ميليون‌ها نفر را متحول كرد در 20 ماه نوامبر 24 سالگي‌اش را جشن گرفت.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سيستم عامل ويندوز كه نسخه 1.0 آن در 20 ماه نوامبر 1985 به صورت رسمي منتشر شد، موفقيت خود را مرهون پشتيباني مايكروسافت از طراحان است.

در آن زمان بيش‌تر كارهايي كه با رايانه‌هاي ويندوز امروزي انجام مي‌گيرد، با استفاده از دستگاه‌هايي مانند تايپ و ماشين حساب انجام مي‌گرفت. البته در دهه 1980 رايانه‌ها وجود داشتند اما استفاده از آن‌ها حتي براي انجام وظايف ساده‌اي مانند پردازش ورد نيازمند مجموعه‌اي از كدهاي كنترل گيج كننده بود.

نمي‌توان گفت ويندوز 1.0 كه دو سال ديرتر از آنچه انتظار مي‌رفت منتشر شد، نخستين رابط کاربري گرافيکي (GUI) مبتني بر رايانه در آن زمان بوده است؛ اپل در آن زمان عقيده داشت ويندوز كمي شبيه سيستم عامل مكينتاش اين شركت است و در سال 1988 از مايكروسافت براي نقض كپي‌رايت در رابط كاربري مكينتاش شكايت كرد اما صرفنظر از شكايت‌هايي كه مايكروسافت با آن‌ها روبه‌رو شد، توانست با ويندوز اين بازار را در اختيار بگيرد.

 

آنچه كه ويندوز را ويژه ساخت، رابط كاربري آن و حتي نام ابتدايي Interface Manager آن نبود بلكه پلت‌فرم بودن آن بود، قبل از ويندوز برنامه‌ها بايد براي سخت‌افزار ويژه، كارت‌هاي گرافيكي يا چاپگرهاي خاص نوشته مي‌شدند اما مايكروسافت با عرضه ويندوز محيطي را ايجاد كرد كه در آن برنامه‌ها براي ويندوز نوشته مي‌شدند و هنگاميكه طراحان برنامه‌اي را براي ويندوز مي‌نوشتند، مطمئن بودند در هر رايانه‌اي كار مي‌كند.

كار بسيار مهم ديگري كه مايكروسافت انجام داد پشتيباني كردن از طراحاني بود كه از ويندوز استفاده كردند؛ اين شركت همواره در همكاري با طراحان عملكرد فوق‌العاده‌اي داشته است و به اين ترتيب موفق شد سلطه ويندوز را گسترش دهد.

از اتاق‌هاي عمل پزشكان و فرودگا‌ه‌ها گرفته تا موسسات پژوهشي و مراكز تماس و كافي شاپ‌ها، برنامه‌هاي ويندوز توانستند به همه جا راه پيدا كنند و برروي تمامي دستگاه‌ها از نت بوك و نوت بوك رفته تا تبلت‌هاي رايانه‌يي وجود دارند.

نسخه‌هاي ابتدايي ويندوز بدون شك بي‌نقص نبوده و در مواردي موجب از كار افتادن دستگاه شدند؛ همچنين براي مقابله با نرم‌افزارهاي مخرب آمادگي نداشتند اما با گذشت سال‌ها، بهبودهاي زيادي در امكانات فني و امنيتي اين نرم‌افزار صورت گرفته و كاربران اكنون سيستم عامل جديد ويندوز 7 را تجربه مي‌كنند كه امكان كار با رايانه‌هاي لمسي را براي آن‌ها فراهم مي‌كند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1289 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/08/30 تعداد مشاهده: 1528
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر