کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317862 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رونمایی از دو خانواده تبلت آلکاتل؛ One touch evo و One touch tab

آلکاتل در نمایشگاه امسال CES بسیار پُرکار نشان داده است. این شرکت علاوه بر رونمایی از محصول فوق باریک One Touch Idol Ultra به عنوان  باریک‌ترین تلفن همراه هوشمند جهان در طول برگزاری این دوره از نمایشگاه CES، سرگرم معرفی سری جدیدی از محصولات خود بوده که شامل محصول سبک وزن One Touch Idol، محصول با صفحه نمایش بزرگ به نام One Touch Scribe HD و محصول دیگری برای شبکه کریکت با نامOne Touch Authority است. اما هنوز معرفی‌های آلکاتل به اتمام نرسیده و این شرکت چندین تبلت جدید به محصولات خود اضافه کرده است.

alcatel-one-touch-evo-7-hd

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ اولین و مطمئنا جالب‌ترین تبلت آلکاتل، One Touch Evo 7 HD نام دارد که همانطور که از نامش پیداست صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ دارد و به پردازنده دوهسته ای ۱٫۶گیگاهرتزی و یک گیگابایت رم مجهز است.
سیستم عامل این تبلت اندروید نسخه ۴٫۱ جلی‌بین است و ۴گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و درگاه کارت حافظه و دوربین ۳ مگاپیکسلی از دیگر امکانات آن است. تا اینجای کار این دستگاه، تبلتی معمولی به نظر می‌آید اما چیزی که Evo 7HD را از دیگر تبلت‌های بازار متمایز می‌کند، امکان ارتقا یا تغییر در این دستگاه در آینده به وسیله یک ماژول قابل جداسازی برای اضافه کردن قابلیت‌های ارتباطی ۳G یا ۴G LTE است.
ایده خوبی به نظر می‌رسد زیرا بعضی اوقات نیازهای کاربران تغییر پیدا می‌کند، اما قیمت این دستگاه دارای ابهاماتی است. نسخه وای‌فای این تبلت ۱۷۹ دلار قیمت گذاری شده و نسخه ۳G آن ۲۴۹ دلار و نهایتا نسخه ۴G آن ۳۵۰ دلار قیمت دارد.
اما هیچ اشاره‌ای به اینکه این ماژول به تنهایی چه قیمتی دارد، نشده است.Evo 7 تبلت دیگر اندروید این شرکت با سایز ۷ اینچ و سیستم عامل اندروید نسخه بستنی حصیری ۴٫۰ و پردازنده ۱ گیگاهرتزی و ۱ گیگابایت رم است.
رزولوشن صفحه نمایش این دستگاه ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل است و از یک ماژول ۳G بهره می‌برد (حداقل برای بریتانیا)، اما بازهم آلکاتل هیچ قیمتی حتی برای خود تبلت اعلام نکرده است.

خانواده One Touch Tab
علاوه بر جفت تبلت‌های سری One Touch Evo، آلکاتل سه مدل تبلت One Touch Tab نیز معرفی کرده است که شامل Tab 7,Tab 7HD و Tab 8 است. هیچ یک از این تبلت‌ها قابلیت اضافه شدن ماژول‌های ارتباطی ۳G یا ۴G را ندارند، بنابراین مجبورید با آنها به همین شکل کنونی سر کنید یا منتظر بمانید تا شاید این شرکت افزودن این قابلیت را در برنامه کاریش قرار دهد.

alcatel_one_touch_2
Tab 7 مشخصاتی مشابه Evo7 دارد و از پردازنده ۱ گیگاهرتزی و صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ بهره می‌برد ولی بنابر اظهارات آلکاتل، کمی باریک‌تر وسبک‌تر است که احتمالا به علت نداشتن اتصالات مرتبط با شبکه تلفن همراه است.
Tab 7 HD از صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ بهره می‌برد و به دوربین ۲مگاپیکسلی، اندروید ۴٫۱ و پردازنده دوهسته‌ای ۱٫۶گیگاهرتز مجهز است.
نهایتا Tab 8 صفحه نمایش ۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل را برای شما به ارمغان می‌آورد اما مشخصات دیگر آن شبیه Tab 7HD است. آلکاتل قیمت ۱۸۰دلار را برای Tab 8 تعیین کرده درحالی‌که Tab 7HD 150دلار قیمت دارد. برای Tab 7 نیز قیمتی اعلام نشده است.
همه تبلت‌های جدید آلکاتل به همراه لوازم جانبی شامل یک کاور که محافظت از صفحه نمایش را برعهده دارد و درعین حال می‌تواند به یک پایه تبدیل شود، مجهز هستند. این تبلتها درماه ژولای برای عرضه در آمریکا آماده خواهند شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12938 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/10/21 تعداد مشاهده: 1660
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر