کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750682104 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317958 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه سری جدید چاپگرهای لیزری چندکاره توسط شرکت سامسونگ

سامسونگ دارنده عنوان مقام اول فروش دستگاه‌های چندکاره لیزری جهان ، با عرضه سری جدید چاپگرهای لیزری چندکاره که علاوه بر قابلیت چاپ چند منظوره- پرینت(چاپ) ، کپی ، اسکن رنگی دارای ویژگی‌های جدید و منحصر بفردی نیز می باشند، سعی در بالا بردن هرچه بیشتر رضایت مندی کاربران خود دارد.


در ذیل گوشه‌ای از مشخصات سری جدید SCX4623F/SCX4623FN درج گردیده است:

1. صفحه کنترل جدید: یک پنل کامل و منظم است به همراه دکمه جهت‌یاب که با محدوده آبی موجود با سهولت به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی و به سرعت انتخاب‌های منوی خود را انجام دهید. این کلید راهنما( navigation) امکان دسترسی سریع به انواع کارکرد چاپ و کنترل‌ها را فراهم می‌کند و با منو و کلیدهای ساده جهت‌یاب، به کاهش زمان آموزش و عیب‌یابی کمک می‌کند.

2. مخزن نگهداری کاغذ سرپوشیده: مخزن نگهداری کاغذ سرپوشیده این دستگاه که علیرغم اشغال فضای کم، امکان استفاده تا آخرین برگ کاغذها بصورت تمیز و دور از خاک را میسر می‌سازد.

3. طراحی ساده و دوست داشتنی ولی مدرن: این سری چاپگرها با طراحی مدرن و زیبا، علاوه بر همخوانی با محیط کاری، جلو ه‌ای زیبا، شیک و کارآمد به دفاتر کاری و شرکت‌های تجاری می‌بخشند.

4. کارکرد فکس در کامپیوترهای شخصی
با سری SCX4623F/SCX4623FN می توانید اطلاعات فکس شده را مستقیماً از کامپیوتر شخصی خود و یا از طریق اتصال به شبکه محلی دریافت کنید. به همین شکل کامپیوتر خانگی شما فایل‌های مدارک را به فایل عکس تبدیل می‌کند و شما می‌توانید از طریق چاپگر و اتصال به شبکه محلی یا Network فایل‌های عکس را ارسال کنید. این بدین معناست که ارسال و دریافت فکس با کامپیوتر شخصی شما انجام شده و تمام اطلاعات روی میز شما ذخیره و سازماندهی می‌شوند.

5. قابلیت Print Screen
عملکرد Print Screen در چاپگرهای سری SCX4623F راهی سریع و آسان برای چاپ اطلاعات صفحات اینترنتی است، به خصوص اگر حجم اطلاعات وب بالا باشد. شما می توانید صفحات وب، عکس و یا هر مدرک دیگری را در پنجره‌های جداگانه در کنار هم قرار دهید و همه را در یک مرحله چاپ کنید و نیازی به پردازش تک تک آنها به صورت جداگانه نخواهید داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1302 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1388/09/02 تعداد مشاهده: 1749
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر