کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317858 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ناآشنایی 70 درصد ایرانی‌ها با قابلیت‌های آی‌فون

حدود 70 درصد از کاربران ایرانی گوشی‌های آی فون آشنایی چندانی با امکانات نرم افزاری و سخت افزاری این گوشی آمریکایی ندارند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ "مهدی عبقری" یکی از واردکنندگان گوشی‌های آیفون در گفت وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به استقبال بالای مشتریان از گوشی‌های آی فون درکشور اظهار داشت: با وجود قیمت بالای آی‌فون 5 ،‌ از زمان عرضه اولیه آن در کشور تا کنون توانسته شمار بالایی از مشتریان این کالای ارتباطی و دیجیتالی را به خود اختصاص دهد.
وی افزود:‌ هم اکنون بیشتر خریداران آی فون این کالا تنها به دلیل برند اپل بودن خریداری می کنند و توجه چندانی به امکانات و نرم افزارهای این گوشی ندارند.
وی افزود:‌ هم اکنون فناوری‌های جدید و پیشرفته‌ای روی گوشی 5 آی فون تعبیه شده و این در حالی است که در همین حال یکی از کارشناسان موبایل یکی از دلایل استفاده نکردن از قابلیت‌های پیشرفته گوشی‌ها را عدم علاقه کاربران به کارآیی موجود در گوشی ها دانست و گفت: در حال حاضر تنها امکاناتی همچون دوربین، حافظه و سیستم پخش کننده از قابلیت هایی محسوب می‌شود که بیشترین درصد استفاده کاربران را به خود اختصاص داده است.
"علی مجدوند" افزود: هم اکنون امکان بهره‌گیری مناسب و کم هزینه از سیستم اتصال به اینترنت با سرعت بالا و انتقال داده‌ها از جمله عکس در شبکه موبایل وجود ندارد و این در حالی است که قیمت نسبتا بالای بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار به دلیل وجود همین امکانات روی آنها است که متاسفانه در ایران کاربرد چندانی ندارد.
وی افزود:‌ بعد از امکان برقراری تماس، استفاده از شبکه‌های اطلاعاتی آنلاین از جمله اینترنت مهمترین و کاربردی‌ترین امکان موجود روی گوشی تلفن همراه می تواند باشد اما در کشورما به دلیل نبود شرایط لازم برای استفاده از این امکانات، عکس گرفتن و فیلمبرداری به کاربرد مهم گوشی میان کاربران تبدیل شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13053 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/10/30 تعداد مشاهده: 2400
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1391/11/01 22:41
بعضیا اینقد با اطمینان صحبت میکنن که انگار گوشی ساز و گوشی فروشن... درسته سامسونگ و اچ تی سی و خیلی از شرکتها سیستم عامل اختصاصی از خودشون ندارن و یکی از ضعفهای اونا حساب میشه و در عوض اپل و بلک بری سیستم عامل دارن و سیستم عامل رو بر اساس گوشی طراحی میکنن;نه گوشی بر اساس سیستم عامل...اما تا حالا فکر کردین به عنوان مثال چرا 4S و 4 و5 درگاه کارت حافظه ندارن؟ اگه یه خورده تجربه داشته باشین و بدونین همه ی کمپانیها در مدل های بالای گوشیهای خودشون از حافظه ی داخلی با کلاس بندی 10 مگابایت در ثانیه استفاده میکنن...این یعنی سرعت نوشتن اطلاعات به میزان 10 مگابایت در ثانیه و خواندن اطلاعات با سرعت 17 تا 20 مگابایت در ثانیه...حالا شرکت اپل میاد و این درگاه کارت حافظه رو از روی گوشیهای خودش برمیداره تا مبادا مشتری بیاد و از مموری با کلاس 4 و یا 2 استفاده کنه و بعد ببینه که اینقد میگن اپل با سرعت ترین گوشیه جهانه چرا داره گریپاژ میکنه...ولی شرکتی که از خودش مطمئنه و تو کارش شکی نداره میاد این حافظه ی داخلی رو جاسازی میکنه تو گوشیش و یه درگاه هم واسه افزایش حافظه قرار میده... سافت گذر خواهشا نظرمو ثبت کن تا خیلیها از روی تعصب حرفی نزنن که با واقعیت از زمین تا آسمون فرق داشته باشه... با تشکر...یا علیlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مریم 1391/10/30 23:55
سلام...اقا بهرام شما برو با همون گالکسی اس تریت خوش باش....چون اگر از ایفون و امکاناتش سردرمیاوردی عمری رولنگه دمپایی رو دستت نمیگیرفتی...!!..والا...!! ضمنا مطلب درباره ایفونه منتها عکس گوشی HTC رو گذاشتید...!
محمود 1391/10/30 22:53
دوستان یه چیزی رو راجب آیقون و بلک بری هیج وقت نباید فراموش کرد و اون اینه:
شرکت اپل خودش گوشی رو تولید میکنه و خودش هم سیستم عاملش رو مینویسه
شرکت ریم(بلک بری) هم دقیقا همین کارو میکنه و این علت موفقیت این برندها از نظر بین المللی هستن
در صورتیکه شرکت سامسونگ و اچ تی سی و .... فقط گوشی تولید میکنن و از نظر سیستم عامل برده شرکت گوگل هستن...
بیاید یکم واقع گرا باشیم و یکم مطالعاتمون رو بیشتر کنیم تا بتونیم حقیقت رو واضح تر ببینم
علی جوادی 1391/10/30 22:34
بهرام جون با نظرت 100% موافقمlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناصر 1391/10/30 22:05
الان از رو تعصب این حرفو زدی دیگه- APPLEگوشی خوبی هست واقعاشاخ هست حداقل رو اس 3 رو که کم کرده
شاهین 1391/10/30 21:14
اینهایی که گفته شد دلیل بر ناآشنا بودن کاربران ایرانی نیست . کاربران خیلی هم آشنا هستن ولی جز تاسف خوردن کاری از دستشون بر نمیاد . این مسئولین هستن که با تکنولوژی های روز دنیا آشنا نیستن... نشون به اون نشون که گوشی های جدید GLX راحت از توی جیب در میاد !!!!! ((=
امیر 1391/10/30 16:31
من آشنایی کامل دارم :D
این سورس هم برای آیفون ساختم.توضیحات فارسی + عکس
www.pars-repo.comlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
مرتضی فعال 1391/10/30 11:57
چرا؟؟؟؟؟هم اکنون امکان بهره‌گیری مناسب و کم هزینه از سیستم اتصال به اینترنت با سرعت بالا و انتقال داده‌ها از جمله عکس در شبکه موبایل وجود ندارد و این در حالی است که قیمت نسبتا بالای بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار به دلیل وجود همین امکانات روی آنها است که متاسفانه در ایران کاربرد چندانی ندارد.....چرا؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟
بهرام 1391/10/30 09:28
من خودم با این گوشی %100 نا آشنا هستم و دلیلی نمیبینم برای آشنایی با این گوشی چرا ؟ چون یه سر و گردن بالاتر از این برند دستم هستش - گالکسی اس 3 lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung