کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317851 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازنشستگی پسوردها در راه است

کلمه های عبور اینترنتی برای بسیاری از کاربران به نوعی مشکل تبدیل شده است، اما گوگل درنظر دارد این کلیدهای فیزیکی را جایگزین کلمه‌های عبور دنیای مجازی کرده و این عرصه را به طور کامل دگرگون کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ شرکت گوگل درحال آزمایش کلیدهای یو اس بی، تلفنهای همراه و حتی برخی از جواهرات است که می تواند به عنوان یک کلید فیزیکی عمل کند و دسترسی کاربر به حساب کاربری خود را میسر سازد.

متصدیان امنیتی شرکت گوگل در نظر دارند نتایج این تحقیقات را ماه آینده منتشر کنند و اظهار داشتند که استفاده از این کلیدها به زودی متداول می شود.

در شماره جدید مجله امنیت و حریم IEEE، اریک گروس نایب رئیس امنیت گوگ و مایانک آپادیای مهندس این شرکت جزئیات این کلید فیزیکی و تراشنه هوشمند داخل آن را شرح داده اند.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که کلمه های عبور اینترنتی دیگر برای امنیت کاربران کفایت نمی کند، اما این ابتکار جدید فناوری موجب می شود که کاربر به سادگی یک یو اس بی را داخل پورت رایانه خود کرده و به تمام حسابهای کاربری خود دسترسی داشته باشد.

شرکت گوگل همچنین تراشه های بدون سیمی را که درحال حاضر در برخی از تلفنهای همراه وجود دارد و حتی می توان آنها را در زیور آلات قرار داد نیز مورد آزمایش قرار داده است.

براساس اظهارات این گروه تحقیقاتی، می توان با تلفن هوشمند یا یک حلقه دربرگیرنده یک تراشه هوشمند دسترسی را به حسابهای کاربری ممکن کرد، حتی در شرایطی که تلفن همراه شما در نقطه کور قرار دارد.


کلیدهای یو اس بی را می توان در یک دسته کلید قرار داد، این کلیدها شبیه هویت خوانهایی است که برخی از بانکها برای احراز هویت افراد و بازکردن دسترسی آنها به حسابهای خود استفاده می کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13068 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/11/01 تعداد مشاهده: 2023
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

آرش 1391/11/13 05:07
امنیت یه چیز نسبیه.هر چیزی احتمال اینو داره که مورد حمله و نفوذ قرار بگیره.
در جواب دوستمون آقا بهزاد بگم که مغز انسان هم قابل هک هست! و میشه اطلاعات خاصی رو از اون استخراج کرد! هر پیامی تو مغز ما یه سیگنال منحصر بفردی داره و میشه با روش های بخصوصی واسه به اطلاعات آن دسترسی پیدا کرد.
بهزاد جعفرپور 1391/11/01 21:57
کاملاً مشخصه که هیچ ابزار فیزیکی نمی تواند کارایی پسوردی که شخص در حافظه اش می تواند بصورت پنهان داشته باشد را عرضه کند. هر شیء فیزیکی می تواند قابل دسترس باشد و سرقت شود ولی مغز انسان غیر قابل هک و غیر قابل دسترس می باشد، البته اونها هم این را می دانند و تنها به فکر تولید ابزاری می باشند که برایشان سود آوری داشته باشد. lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
مهندس کرسکانی 3 1391/11/01 09:26
اگر این هکر ها برای این روش هم یه راهی پیدا نکردن من اسمم رو عوض میکنم به نظر من بهتره روی اثر انگشت به همراه چهره کار کنن شاید دور زدن این روش مشکل تر باشه