کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750542166 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317956 | نظرات: 37956
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

10 برنامه پرطرفدار تلفن همراه تا دو سال آینده اعلام شد

موسسه تحلیلی گارتنر با اعلام این كه استفاده از برنامههای تلفن همراه رو به افزایش است، به تازگی فهرستی از 10 برنامه را تهیه كرده كه تا سال 2012 جزء برنامههای برتر مورد استفاده توسط مصرفكنندگان خواهند بود.

10 برنامه برتر تلفن همراه مورد پیشبینی گارتنر برای سال 2010 كه برمبنای شماری از عوامل از جمله درآمد، هزینه، كسب و كار، ارزش مصرفكننده و ضریب نفوذ ارزیابی شده بازار انتخاب شدهاند عبارتند از:

*انتقال پول

این سرویس به انتقال پول از طریق پیام كوتاه تلفن همراه میپردازد و مانند پرداخت موبایل در حال حاضر بیشتر در بازارهای نوظهور طرفدار دارد؛ با این همه زمانی فراخواهد رسید كه با متداول شدن استفاده از این سرویس، حتی پرداخت با كارت بدهی نیز روش قدیمی به حساب بیاید.

*سرویسهای مبتنی بر مكان

این سرویس گستردهتر از شبكههای اجتماعی بوده و شامل برنامههایی میشود كه با استفاده از قابلیتهای GPS گوشی، خدمات مبتنی بر مكان از هر نوعی عرضه میكند. طبق گزارش گارتنر، سرویسمبتنی بر مكان یا LBS یكی از جذابترین فنآوریهای آینده خواهد بود كه شمار كاربرانش از 96 میلیون نفر در سال 2009 به 526 میلیون نفر در سال 2012 میرسد.

*جستوجوی

جستوجوی موبایل به دلیل تاثیرگذاری بالا بر نوآوری در فنآوری و درآمد صنعتی در مكان سوم قرار گرفته است. مسلما این برنامه جدید نیست اما در پلتفرم موبایل اندكی تحول به وجود خواهد آمد. بنابر پیشبینی گارتنر، مصرفكنندگان لزوما به استفاده از سرویسهای جستوجویی كه میشناسند و وب منحصر نخواهند شد و به جای آن از خدمات فراهمكنندگان جستوجوی مختلف كه فنآوریهای جدیدی برای جستوجوی موبایل دارند، استفاده میكنند.

*مرور

این كه فنآوریهای مرور موبایل در آینده بسیار مورد استفاده قرار میگیرند، امر واضحی به نظر میرسد اما طبق گزارش گارتنر، قابلیتهای مرور وب در حال حاضر تنها در 60 درصد گوشیهای امروزی وجود دارد اما در سال 2013 این رقم به 80 درصد میرسد، یعنی كسانی كه هنوز از ویژگیهای اصلی تلفن استفاده میكنند در سالهای آینده به طور انبوه به وب موبایل میپیوندند.

*مراقبتهای پزشكی

تاثیر این فنآوری در بازارهای در حال توسعه بیشتر احساس خواهد شد و همچنان در مراحل ابتدایی رشد و بهكارگیری است و در حال حاضر عرضه آن به پروژههای پایلوت مربوط است اما در سالهای آینده صنعت شروع به سرمایهگذاری برروی این تلاشها كرده و به عرضه محصولات، سرویسها و راهكارهای مراقبت بهداشتی به سازمانهای ارایه كننده مراقبتهای متنوع اقدام میكند.

*پرداخت

پرداخت موبایل نیز مانند انتقال پول، در حال حاضر در بازارهای نوظهور متداولتر است اما این روند به سرعت تغییر خواهد كرد. البته گارتنر اذعان كرده با وجود رشد این نوع سرویس، چالشهایی وجود خواهد داشت و پرداخت موبایل بازار پراكندهای خواهد داشت كه روش بهكارگیری استانداردی در آن وجود ندارد.

*سیستم ارتباط میدان نزدیك

این فنآوری كه به اختصار NFC خوانده میشود و برای سرویسهای پرداخت پول مورد استفاده قرار میگیرد، در برخی از بازارهای اروپایی و بازارهای آسیایی متداولتر از آمریكاست و در بسیاری از تلفنهای امروزی ویژگی استانداردی نیست اما این روند تغییر میكند و تلفنهای مجهز به NFC در حجم بالا عرضه شده و آسیا در به كارگیری آنها پیشروست و به دنبال آن اروپا و آمریكای شمالی قرار خواهند گرفت.

*تبلیغات

پدیده جدیدی نیست اما به سرعت رشد میكند؛ تبلیغات موبایل یكی از مهمترین راههای سرمایهگذاری برروی محتوای موبایل است. هزینه صرف شده برروی تبلیغات موبایل در سال 2008 حدود 530.2 میلیون دلار بود و در سال 2012 به 7.5 میلیارد دلار رشد میكند. تبلیغات موبایل همچنین توسط شركتها به همراه تبلیغاتشان شامل تلویزیون، رادیو، روزنامه و فضای آزاد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

*پیام فوری

گارتنر میگوید تقاضای كاربر و شرایط بازار از جمله عوامل هدایتكننده برای بهكارگیری پیام فوری موبایل هستند. این ویژگی در بازارهای در حال توسعه كه تلفن همراه اغلب تنها ابزار ارتباطی كاربر است، جذابیت زیادی خواهد داشت.

*موسیقی

گارتنر میگوید در زمینه موسیقی در تلفنهای همراه شاهد مدلهای نوآورانه جدیدی در هر دو بخش دستگاه و سرویسها خواهیم بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1321 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1388/09/04 تعداد مشاهده: 1409
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر