کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9380 | مشاهده و دانلود: 757442264 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/12 | اعضاء: 318493 | نظرات: 37981
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤شهادت رسول گرامی اسلام محمد مصطفی و امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نیم نگاهی به سیستم عامل کروم؛ پل اتصال کاربران به خدمات اینترنتی

بهزودی هارد درایوها قدیمی شده و بهجای آن كاربران رایانه، ایمیلها، اسناد، آهنگها و عكسها را از وب دریافت میكنند و رایانهها دیگر به چند گیگابایت بیشتر برای ذخیرهسازی نیاز نخواهند داشت. این رویایی است كه گوگل با عرضه سیستم عامل جدید Chrome OS درصدد محقق كردن آن بوده و معتقد است با آن، انقلابی در رایانش بهوجود خواهد آمد.

گوگلشركتی كه در اینترنت شكل گرفت و رشد یافت، برای وارد شدن به كسب و كار رایانه چالشعظیمی پیش رو دارد و با آگاهی از این حقیقت بلندپروازی بزرگی برای در اختیار گرفتن رایانهها با كروم ندارد.

كروم برمبنای مرورگر وب گوگل كه به همین نام خوانده میشود، سیستم عاملی است كه به شكل دروازهای به سوی وب عمل میكند و بهجای ذخیره كردن فایلها و اسناد در هارد درایو رایانهها، به اطلاعات ذخیره شده در سرورهای جداگانه متكی بوده و دسترسی به این اطلاعات را در هر رایانه متصل به اینترنت فراهم میكند.

كاربران میتوانند با كلیك برروی تبهای برنامه در رابطهای كاربری مرورگر- شكل، به ایمیلها یا اسناد دسترسییافته و از پنلهای انتهای دسكتاپ برای ارسال پیام فوری یا مشاهده ویدیو استفاده كنند.

این سیستم عامل مبتنی بر ابر ویژه نت بوكهاست كه برای ساده، سریع و مطمئن بودن طراحی شده است؛ كروم از هارد درایوها پشتیبانی نكرده و تنها از حافظههای ذخیرهسازی جامد سخت پشتیبانی میكند و فقط در برنامههای مبتنی بر وب اجرا میشود و هیچ برنامه نرمافزاری مبنی بر رایانه در آن اجازه فعالیت نخواهد داشت.

در مورد امنیت نیز باید گفت اگر برنامهای در خطر آلوده شدن باشد، كروم به گونهای طراحی شده كه پس از دانلود شدن یك نسخه پاك این سیستم عامل، خود را ریبوت كند. تقریبا تمامی اطلاعات كاربران در سرویس رایانش ابری گوگل ذخیره، رمزنگاری و به طور مداوم بین نت بوك و ابر همگامسازی میشوند.

كروم در دنیایی كه 90 درصد از رایانهها با ویندوز مایكروسافت كار میكنند، تغییری اساسی به شمار میرود؛ گوگل میگوید با وجود خدمات بیشتر و بیشتری كه در ابر عرضه میشوند، مانند وبسایت اشتراكگذاری عكس فلیكر و بسیاری از سایتهای پخش مستقیم آهنگ و ویدیو و مصرفكنندگانی كه از مینی لپتاپهای سبك و ارزانقیمت استفاده میكنند، شرایط برای عرضه پلتفرمی كه برای ارائه راه جدید استفاده از یك رایانه، از تمامی این موقعیتها بهرهبرداری میكند، فرا رسیده است.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1345 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1388/09/11 تعداد مشاهده: 1379
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر