کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9372 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318449 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هدایای نو نوار بازار لپ تاپ

بازار دیجیتال- بازار رایانه كه این روزها در ركود به سر میبرد نفس فعالان بازار را گرفته و فعالان بازار برای ادامه حیات در بازار علاوه بر كاهش شدید قیمتها، اقدامات دیگری میكنند كه ارائه هدیه به خریداران یكی از این اقدامات است.

البته تا قبل از این فروشندگان به ارائه كیف لپتاپ به عنوان هدیه اكتفا میكردند، ولی گویا این هدایا چندان برای خریداران خوشایند نیست.

پس فروشندگان به ارائه كالاهای دیگری مانند فنهای خنككننده لپتاپ و ... روی آوردهاند.
برخی از فروشندگان نیز كالاهایی كه هیچ ربطی به لپتاپ ندارند به عنوان هدیه به خریداران لپتاپ ارائه میكنند كه دستگاههای تصفیه هوا یكی از این كالاها است.

حالا این دستگاهها در بازار كامپیوتر چه میكنند بماند.
در این رابطه گفتوگوی كوتاهی با امیری یكی از فعالان بازار كامپیوتر داشتیم كه میخوانید:
شنیده میشود این اواخر رنگ و بوی هدایایی كه به خریداران لپتاپ ارائه میشوند تغییر كرده است. در این باره توضیح دهید.

تا پیش از این اكثر فروشندگان كیف لپتاپ را به عنوان هدیه به خریداران ارائه میكردند، اما این اواخر علاوه بر كیف لپتاپ، كالاهایی مانند فنهای خنككننده، دستگاههای تصفیهكننده هوا، درایو اكسترنال و ... به خریداران اهدا میشود.

علت چیست؟
كیفهای لپتاپ ارائه شده به عنوان هدیه اكثرا از نوع دستی بوده و چندان مطابق سلیقه مصرفكنندگان نبود. به همین دلیل خریداران اكثرا درخواست میكردند بابت عدم ارائه كیف از فروشنده تخفیف بگیرند. اما دستگاههایی كه جدیدا به عنوان هدیه ارائه میشود مخاطبان زیادی دارند.
آیا مبلغ این دستگاهها روی قیمت لپتاپ افزوده میشود؟
خیر. این دستگاهها به عنوان هدیه ارائه میشوند. ولی برخی از فروشندگان ممكن است حدود یك سوم مبلغ كالایی را كه به عنوان هدیه ارائه میشود از مصرفكننده دریافت كنند.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1349 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: آی‌تی ایران تاریخ خبر: 1388/09/11 تعداد مشاهده: 1350
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر