کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318400 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت به کاربران هشدار داد: گوگل نامه‌های خصوصی شما را می‌خواند

به گزارش سافت‌گذر ؛ اگرچه گوگل تا کنون به خاطر جاسوسی از کاربران به بهانه‌های مختلف جریمه‌های نسبتاً سنگینی شده است؛ اما به نظر می‌رسد دخل این بیزنس همچنان از خرج و جریمه‌اش بیش‌تر است.

 

مایکروسافت اخیراً یک سری ویدیوهای مشهور به «اسکروگلد» (Scroogled) را در وبسایتی به همین آدرس منتشر کرده که از سرویس‌های گوگل و تعدی این کمپانی به حریم شخصی کاربرانش شکایت می‌کنند. مایکروسافت، با نزدیک شدن به تعطیلات روز ولنتاین هم این فرصت را از دست نداده و ویدیوی دیگری را از این سری منتشر کرده است.

آخرین ویدیو در این سری، اشاره می‌کند که گوگل نامه‌های عاشقانه شما را قبل از رسیدنشان به مقصد می‌خواند. این دیگر بر کسی پوشیده نیست که گوگل برای تنظیم تبلیغات خود با اکانت شما، محتوای نامه‌هایتان را مرور می‌کند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ شاید هدف مایکروسافت از حمله به گوگل، تبلیغات برای سرویس‌های خودش باشد؛ اما پای گوگل هم بارها به خاطر زیر پا گذاشتن حریم خصوصی کاربران به دادگاه باز شده است. به هر حال، هر سرویس «رایگان» هزینه‌ای هم دارد.

مایکروسافت سپس می‌گوید که سرویس خودش یعنی Outlook.com از این کارها انجام نمی‌دهد و اجازه می‌دهد نامه‌های خصوصی شما خصوصی بمانند.

اگرچه معلوم نیست این نوع تبلیغات مایکروسافت تا چه حد در متقاعد کردن کاربران به استفاده از سرویس‌های این کمپانی به جای گوگل مؤثر است؛ اما هدف اصلی این کمپین نشان دادن اهداف اصلی گوگل در پس ارائه خدمات رایگان توسط این کمپانی است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13503 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/11/28 تعداد مشاهده: 1121
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

aftabit 1391/11/29 06:59
متاسفانه این اتفاق میفته ، این آقایی هم که گفته این چه حرفیه ، نمیره بشینه کسی بخونه، همون جستجوگر کار رو انجام میده با الگوریتم یافتن کلمات و نوع چینش حدس میزنه که کاربر در چه فازی قرار داره
امیر 1391/11/28 14:23
به خدا گل گفتی آقا امین ، من نمیدونم این خزعبلات رو چه ذهنی میتونه در سیاق مثبت هضم کنه !!!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
امید 1391/11/28 11:45
عزیزم امین جان خوبی شما؟
نگفته که کارمندانش میشینن دستی همه ای میل ها رو میخونن بالام جان!!
امین 1391/11/28 11:15
آره شاید گوگل چند هزار تا کارمند داره که برن ایمیل ها رو بخونن و واسش تبلیغات انتخاب کنن.....


آخه این چه حرفیه !!!
وقتی موتور جستجوگر به اون قدرتمندی داره که هرچی ما سرچ میکنیم خودش ادامشو حدس میزنه تنظیم خودکار تبلیغات با متن ایمیل ها دیگه واسش آب خوردنه که !!