کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317860 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساخت تراشه‌ای که به صورت خودکار موقعیت‌ شناسی می‌ کند

Mobile

شرکت Broadcom از ساخت مدل ویژه‌ای از تراشه‌های همراه خبر داده که می‌ تواند بدون مصرف انرژی به صورت لحظه‌ای تلفن‌ همراه شما اعلام کند که در کجا قرار گرفته‌اید.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، این تراشه BCM47521 نام دارد و قرار است هفته آینده در “کنگره جهانی تلفن‌همراه”(MWC) در بارسلونای اسپانیا به نمایش درآید. این تراشه به کاربران کمک می‌کند تا ابزارهای موبایلی هوشمندی که متناسب با موقعیت جغرافیایی کار می‌کنند را بهتر و آسان‌ تر مورد استفاده قرار دهد.

“ریچارد نجاریان”(Richard Najarian) مدیر مرکز توسعه تجاری Broadcom ضمن اعلام خبر فوق توضیح داد که این تراشه شامل ابزارهایی می‌ شود که پس از تشخیص خودکار و هوشمندانه موقعیت کارمندان در محل کار، صدای تلفن‌ همراه آن‌ها را خاموش می‌ کند، زمانی که کودک مدرسه خود را ترک می‌ کند به صورت خودکار برای والدین او پیامک می‌‌ فرستد و هر زمان که یک مشتری به فروشگاه نزدیک می‌ شود به فروشنده زنگ می‌زند.

پیش از این نیز ابزارهای مشابهی وارد بازار شده بودند که هر کدام از آن‌ها به هنگام اجرای عملیات مورد نظر خود حجم قابل ملاحظه‌ای از انرژی ذخیره شده در باتری را مصرف می‌ کردند. اما این طور که نجاریان توضیح داده است این تراشه جدید حتی یک درصد از انرژی موجود در باتری را مورد استفاده قرار نمی‌ دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13635 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/12/06 تعداد مشاهده: 1490
کلید واژه ها: ,
سافت گذر