کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318476 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا با سریع‌ترین اندرویدی جهان مواجهیم؟

امروز ZTE در کنفرانسش در نمایشگاه MWC 2013 از جدیدترین فبلت اندرویدیش که ZTE Grand Memo نام دارد پرده‌برداری کرد. این فبلت اولین دستگاه با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۰ محسوب می‌شود که ممکن است سریع‌ترین پردازنده حال حاضر موبایلی باشد.

ZTE-Grand-Memo

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ حتماً می‌دانید که HTC One و Optimus G Pro که پرچم‌داران اچ‌تی‌سی و ال‌جی محسوب می‌شوند از پردازنده Qualcomm Snapdragon 600 و پردازنده گرافیکی Adreno 320 بهره می‌برند که بسیار سریع و قدرتمند است. اما Snapdragon 800 که قرار بود تا اواخر سال ۲۰۱۳ عرضه نشود به گفته کوالکام بسیار سریع‌تر بوده و پردازنده گرافیکی آن Adreno 330 حدود دو برابر Adreno 320 سرعت خواهد داشت. همچنین با انتشار بنچمارک‌های تگرا ۴ می‌توان احتمال داد که تنها رقیب احتمالی Snapdragon 800 پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 5 Octa سامسونگ باشد که معلوم نیست در گلکسی اس ۴ از آن استفاده شده است.

ZTE-Phablet

اما متأسفانه همه مشخصات این فبلت طوری که انتظار داریم نیست و صفحه‌نمایش غول آسای Grand Memo وضوح ۷۲۰p دارد و برخلاف پرچم‌داران دیگر خبری از پنل فول اچ‌دی نیست؛ هر چند که وضوح اچ‌دی نیز تراکم پیکسلی بسیار خوب ۲۵۸ پیکسل بر اینچ را به همراه دارد. همچنین رم در نظر گرفته شده برای این فبلت مانند پرچم‌داران سال گذشته یک گیگابایت بیشتر نیست و ممکن است کاربران حرفه‌ای را در مالتی‌تسکینگ آزار دهد.

ZTE-Grand-Memo-2

Grand Memo تنها ۸٫۵ میلی‌متر ضخامت دارد اما به لطف اندازه بزرگ آن مهندسان ZTE توانسته‌اند باتری بزرگ ۳۲۰۰ میلی‌آمپری را در آن جای دهند. از دیگر مشخصات این فبلت می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، پشتیبانی از LTE و اندروید ۴٫۱٫۲ با پوسته مخصوص ZTE اشاره کرد.

Grand-Memo

این فبلت قرار است ابتدا در چین و سپس در اروپا به علاقمندان عرضه شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13677 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/12/08 تعداد مشاهده: 1673
کلید واژه ها: ,
سافت گذر