کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9319 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317836 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کرک یا ویروس؟ مساله این است !!!

تقریبا از ابتدای کار سایت با این مشکل مواجه بوده ایم که کرک هایی که برای دانلود در سایت قرار می گیرد توسط بعضی از نرم افزارهای آنتی ویروس به صورت ویروس شناسایی می شود. از این رو خواستیم در این مورد توضیحی ارائه کرده و اطلاع رسانی ای انجام دهیم تا کاربران با آگاهی از منبع مشکل بتوانند با آن کنار بیایند.

 

طبیعت کار سایتی مانند سافت گذر، کار با نرم افزارهای کرک شده است. همان طور که می دانید این کار در کشور ما قانونی است و به دلیل نبودن قانون کپی رایت برای نرم افزارهای خارجی، این نرم افزارها به صورت کرک شده مورد استفاده قرار می گیرد. البته در مورد نرم افزارهای ایرانی قانون وجود دارد و سافت گذر نیز آن را رعایت می کند.

 

حدود 2 سالی است که آنتی ویروسها به دلیل جدی تر شدن قانون کپی رایت جهانی به کرک نرم افزارها اشکال زیادی وارد می کنند. آنتی ویروسهایی مانند Avira و Avast و AVG و  .... که در واقع جزء آنتی ویروسهای بی کیفیت محسوب می شوند از این نظر مشکلات بیشتری دارند. اشکال وارد کردن این آنتی ویروسها به کرکها جدای از مساله کپی رایت گاهی به دلیل ضعف این آنتی ویروسها در شناسایی فایل آلوده نیز می باشد. فایلهای کرک معمولا حجم پایینی دارند و آنتی ویروسهای بی کیفیت معمولا از این نظر در شناسایی آنها اشتباه می کنند.

 

آنتی ویروس Kaspersky قبلا این مشکل را زیاد ایجاد می کرد ولی در نسخه های جدیدش از این کار دست برداشته است. آنتی ویروس Symantec علیرغم با کیفیت بودنش در راس آنتی ویروسهایی است که به کرکها اشکال بی مورد وارد می کند. این آنتی ویروس حتی در برخی موارد فایل اجرایی اصلی برنامه را که Patch شده است حذف می کند.

تقریبا می توان گفت آنتی ویروس NOD32 در بین آنتی ویروسها کمتر دچار این مشکل است ولی اخیرا اشکالات بی مورد این نرم افزار نیز زیاد شده است.

 

به طور کلی ویروس فایل یا برنامه ای است که به سیستم آسیب می زند و سیستم را دارای مشکل می کند ولی کرکها این طور نیستند. البته ممکن است گاهی کرکهای دستکاری شده که از سایتهای بی اعتبار دانلود می شوند این طور باشند ولی کرکی که توسط گروه های معروف کرک ارائه می شود هیچ گاه این طور نیست. در واقع کرکر هیچ گاه به خاطر خدشه دار کردن اعتبار خود اقدام به انتشار ویروس در قالب کرک نمی کند.

 

سافت گذر هم تمامی نرم افزارها را نصب و کرکها را اجرا می کند و اگر مشکلی مشاهده کند حتما در قرار دادن کرک لحاظ می کند. در ضمن معمولا یک کرک خوب برای یک نسخه از نرم افزار وجود دارد و تنوع کرکهای یک نسخه از یک نرم افزار آنقدر زیاد نیست تا بتوان کرکی را انتخاب کرد که با آنتی ویروسها مشکل کمتری داشته باشد.

 

پس مطمئن باشید که سافت گذر هیچ گاه فایل ویروسی را در قالب کرک به شما ارائه نمی کند و با این کار اعتبار خود را خدشه دار نمی کند.

 

روش کار با کرکهایی که آنتی ویروسها به عنوان ویروس شناسایی می کنند این است که آنها را به صورت فایل فشرده RAR نگهداری کنید. آنتی ویروسهایی مانند Symantec فایلهای RAR را نیز اسکن می کنند که در این صورت باید حتما بر روی فایل پسورد بگذارید تا آنتی ویروس نتواند ان را اسکن و حذف کند.

 

هر آنتی ویروسی که یک فایل ویروسی (کرک) را حذف می کند آن را به طور کامل حذف نمی کند. بلکه یا در قسمت Backup یا در قسمت قرنطینه خود ان را نگهداری کرده و قابل بازیابی است.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1425 گروه خبری: اخبار داخلی سایت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1388/10/02 تعداد مشاهده: 2119
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر