کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317965 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش تبعات امنیتی ناشی از جنگهای اینترنتی در سال 2010

بر اساس پیش‌بینی کارشناسان امنیتی، سال 2010 سال گسترش زمینه‌های جدید ضدامنیتی و ادامه فعالیت‌های خرابکارانه در بخش‌های آسیب‌پذیرتر اینترنت و شبکه خواهد بود.

با این وجود، این خود کاربران خانگی و مدیران شبکه‌های سازمانی هستند که با افزایش درایت و آگاهی‌های حفاظتی بر کنترل شیوع ویروس‌های رایانه‌ای و عدم گسترش نفوذهای غیر مجاز تاثیر می‌گذارند.

PandaLabs، لابراتوارهای تحلیل و بررسی امنیت اطلاعات رایانه‌ای، با انتشار یک پیش‌بینی مفصل در خصوص شرایط امنیتی سال 2010، براین عقیده است که مهمترین اتفاق امنیتی در سال آینده میلادی، گسترش محسوس جنگ‌های سایبر میان دولت‌ها و گروهای مختلف سیاسی در سطح جهان است.

 حملات و ضدحملات اینترنتی علیه مراکز دولتی و شبکه‌های سازمانی خاص در کشورهای مختلف، هک شدن پایگاه‌ها و وب‌سایت‌های سیاسی و حتی حمله به شبکه‌های بزرگ اجتماعی با انگیزه‌های سیاسی در سال 2010 رشد قابل توجهی خواهند یافت.
این مسئله به نوبه خود به افزایش آسیب‌پذیری عمومی در اینترنت منجر شده و گسترش تدابیر امنیتی را بویژه در شبکه‌های کلان و استراتژیک کشورها، اجتناب ناپذیر خواهد نمود. طبق پیش‌بینی‌های پاندا، در سال 2010 میلادی، انواع خاصی از کدهای مخرب مانند ضدویروس‌های تقلبی، کدهای Bot و تروژان‌های سارق اطلاعات بانکی، افزایش بیشتری خواهند یافت. دلیل این مسئله تغییر جهت‌گیری خرابکاران اینترنتی به طرف انجام حملات نامحسوس و پنهان و در نهایت سرقت مستقیم یا غیر مستقیم پول عنوان شده است.
البته با توجه به پیشرفت‌های محسوسی که شرکت‌های امنیتی در تولید و بکارگیری فناوری‌های نوین حفاظتی داشته‌اند، تبه کاران اینترنتی خواهند کوشید که بر پیچیدگی و قدرت کوبندگی ویروس‌های جدیدتر بیافزایند.

تب فوتبال؛ سوژه‌ای مناسب برای خرابکاران
جام جهانی فوتبال در سال 2010، خود به تنهایی عامل بسیاری از خرابکاری‌ها و حملات اینترنتی علیه کاربران اینترنت در سرتاسر جهان خواهد بود. کارشناسان PandaLabs در پیش‌بینی‌های امنیتی خود به سیل عظیم بلیت‌های تقلبی برای تماشای مسابقات، هرزنامه‌ها و پیام‌های ناخواسته، لینک‌های نامطمئن و نیز فایل‌های مخرب در ماه‌های آینده اشاره کرده‌اند. تمام این موارد ضدامنیتی برمبنای "روانشناسی اجتماعی" کاربران تولید و در فضای شبکه جهانی وب منتشر می‌شوند تا در اوج تقاضا برای دسترسی به اخبار داغ و اطلاعات جذاب ورزشی، کاربران را فریب داده و به مقاصد مجرمانه خود دست پیدا کنند.
و بالاخره، امنیت تلفن‌های همراه در سال 2010
هر نوع ویروس یا فایل مخرب، بدون قابلیت اجرایی در یک سیستم‌عامل خاص، خطری برای آن محسوب نمی‌شود. بنا بر این دلیل اصلی شیوع و انتشار گسترده ویروس‌ها، استفاده از یک نوع سیستم‌عامل خاص توسط اغلب کاربران در سرتاسر جهان است. شرایطی که در دنیای رایانه کاملا حکمفرماست. اما در دنیای تلفن‌های همراه به علت تنوع سیستم‌های عامل و تجهیزات سخت‌افزاری، ویروس‌ها و فایل‌های مخرب هنوز به گستردگی و شیوع قابل توجهی نرسیده‌اند.
.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1436 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1388/10/03 تعداد مشاهده: 1200
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر