کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318476 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پرونده جنایتی که با گوگل مپس مطرح و سپس رفع اتهام شد!

در حدود یک هفته پیش تصویری از یک صحنه که از طریق سرویس نقشه گوگل مپس مشاهده شده بود برروی سایت Redditor منتشرشد که موجی از نظرهای متفاوت را در سراسر وب به همراه داشت.

gruemurder

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ عکسی که در ۲۴ فروردین منتشر شد،در نگاه اول دو مرد را که در حال جابجایی یک جسد خونین  برروی یک اسکله هستند نمایش می‌داد. در توضیح عکس نیز نوشته شده “قاتلی در همسایگی خانه ما، لینک مطلب در قسمت نظرات ” این لینک، محلی به نام Almere  در هلند را نمایش می‌دهد و کاربر منتشرکننده اذعان کرده بود که پلیس را از این موضوع باخبر کرده است.

gruemurder3

به نظر می‌رسید گوگل مپس، چشم هوشمندی که از برهنه شدن درمغازه تا حادثه ای که برای یک الاغ اتفاق افتاده بود،همه و همه را درمعرض دید عموم قرار می‌دهد، این‌بار، صحنه ای جنایی را شکار کرده است.

gruemurder2

همه این پیش زمینه‌ها باعث جذاب‌تر شدن بیش از پیش این موضوع شد و همه ماهم که عاشق داستان‌های جنایی هستیم به ویژه اگر دست جنایتکار داستان ما به واسطه تکنولوژی رو شده باشد دنبال پیدا کردن راز این تصویر بودیم. اما یکی از کاربران همین انجمن از تکنیکی خاص برای بزرگنمایی بیشتر تصویر شکار شده استفاده کرده تا جزئیات به خوبی به نمایش در آید. وی در پستی، روش خود را این‌گونه شرح می‌دهد:

کار خود را با رفتن به مکانی برروی گوگل مپس آغاز کنید. تا حد ممکن با استفاده از کلیک برروی علامت + بزرگنمایی تصویر را انجام دهید. اگر محیط مورد نظرتان قابلیت Street View را پشتیبانی نمی‌کند، نگاهی به فضای سفیدرنگ در سمت چپ، بالای نقشه، یعنی جایی که علامت یک پرینتر کوچک و لینک وجود دارد بیندازید. برروی گزینه “لینک” کلیک کنید.یک کادر با یک آدرس URL مرتبط بر روی قسمتی از نقشه که به آن می‌نگرید مشاهده خواهید کرد. کادر دیگری نیز با یک کد HTML مشاهده خواهید کرد.حالا آدرس URL را کپی کنید و در نوار آدرس مرورگرتان Paste کنید، اما اینتر نکنید و در عوض بر روی آن کلیک کنید تا بتوانید آدرس را ویرایش کنید. نشانگر موشواره را به انتهای سمت راست آدرس ببرید. انتهای آدرس باید چیزی شبیه به “&z=22” باشد.حال عدد ۲۲ را به ۲۳ تغییر دهید (یعنی “&z=23”) و حالا کلید اینتر را بفشارید. حالا اگر گوگل مپس،تصویری با بزرگنمایی بیشتر داشته باشد، به شما نمایش داده خواهد شد.

View Larger Map

ماهم از همین روش استفاده کردیم و خوشبختانه جواب گرفتیم. بعد از جستجوهای بسیار به این نتیجه رسیدیم که این صحنه نه تنها هیچ جنبه جنایی نداشته بلکه یک گردش و تفریح ساده بوده است.

dog-pier-2

در واقع چیزی که به نظر می‌آمد یک جسد و رد خون باشد در واقع یک سگ خیس شده است که ردی از آب به دنبال خود برجای گذاشته است. برای توضیح بیشتر موضوع، درانجمن یادشده تصاویری با علامتهای ترسیم شده قرارداده شده تا به فهم بیشتر موضوع کمک کند.

dog-pier

به نظر نمی‌رسد چیز اسرارآمیز دیگری باقیمانده باشد. لازم به ذکر است چندین نفر دیگر هم در گوشه دیگر تصویر درحال قدم زدن یا دوچرخه سواری هستند،که این مطلب نیز با بزرگنمایی بیشتر تصویر، قابل رویت است. اگر یک قتل در صحنه مورد نظر اتفاق افتاده باشد، مطمئنا این افراد شاهدینی برماجرا بوده‌اند.

به نظر می‌رسد با این توضیحات، موضوع جنایت هلند، حل شده یا حداقل دلایلی برای رد آن وجود دارد. انجمن Reddit اکنون بیشتر به ماجراهای دیگری نظیر بمب‌گذاری بوستون می‌پردازد و باید ماجرای پرسروصدای قتل در گوگل مپس را مختومه دانست!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14467 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/02/01 تعداد مشاهده: 1890
کلید واژه ها:
سافت گذر