کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318440 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دفترچه یادداشت هوشمند ایسوس ۳۹۹ دلار قیمت‌گذاری شد

ایسوس

تازه‌ترین تبلت ایسوس با کارائی یک دفترچه یادداشت هوشمند برای کاربران در حال حرکت طراحی شده و ۳۹۹ دلار قیمت‌ گذاری شده است تازه‌ ترین محصول ایسوس موسوم به MeMO Pad Smart 10.1 با قابلیت‌ های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قدرتمند روز گذشته رونمایی شد. MeMO کوتاه‌شده My Mobile, My Moment (لحظات من، همراه من) است که اشاره به محصولاتی دارد که برای کاربران در حال حرکت طراحی شده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، Pad Smart از یک صفحه ‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی با وضوح تصویر HD معادل ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل و فناوری تشخیص لمس ۱۰ انگشت برخوردار است. این محصول ۹٫۹ میلیمتر ضخامت و ۵۸۰ گرم وزن دارد و از فناوری انحصاری سونیک‌ مستر ایسوس برای ارایه صدای شفاف، پخش صدا با طیف بسامدی بالا، اسپیکرهای استریو با صفحات ۱۲×۲۵ میلیمتری فلزی، پردازنده چهارهسته‌ای انویدیا موسوم به تگرا ۳ و سیستم‌عامل اندروید نسخه ۴٫۱، بهره‌ می‌برد.

از دیگر قابلیت‌ های این محصول ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، امکان استفاده از کارت حافظه خارجی، دوربین ۵ مگاپیکسلی و دوربین دوم برای برقراری تماس‌ های ویدیویی با وضوح ۱٫۲ مگاپیکسل اشاره کرد. ایسوس همچون همیشه نرم‌افزارهای اختصاصی خود را روی این تبلت نیز ارایه کرده است.

این محصول یک ابزار جانبی موسوم به Folio Key نیز به همراه دارد. این محصول شبیه سایر کاورهای محصولات ایسوس است که در خود یک کیبورد بلوتوث جای داده که با تبلت ارتباط برقرار می‌کند. این کاور به‌صورت آهن‌ربایی روی تبلت را می‌پوشاند و با تا‌شدن در زیر خود به پایه نگهدارنده برای قرارگیری تبلت تبدلی می‌شود.

این کیبورد به باتری داخلی مجهز است و با یکبار شارژشدن از طریق کابل USB تا یک‌ماه کار خواهد کرد.این محصول از طرف ایسوس ۳۹۹ دلار قیمت‌ گذاری شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14509 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/02/03 تعداد مشاهده: 1481
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

صلاح الدین افتخاریفر 1392/02/04 18:58
اینجانب نظرمتبت دارم‎ ‎