کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318476 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سهم 95 درصدی اندروید از بدافزارهای تلفن همراه در سال 2012

بنابر گزارش منتشر شده از سوی NQ Mobile بدافزارهای ویژه تلفن همراه در سال ۲۰۱۲ نسبت به زمان مشابه آن در سال گذشته ۱۶۳ درصد رشد داشته است و نزدیک به ۹۵ درصد از تمامی بدافزارهای کشف شده در سال ۲۰۱۲، سیستم عامل اندروید را هدف قرار داده‌اند.

android-malware

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ براساس این گزارش سه روشی که بدافزارها بیشتر از همه برای نفوذ به دستگاه تلفن همراه از آن استفاده می کنند، بسته‌بندی مجدد appها، URLهای مخرب و حملات فیشینگ از طریق SMS بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، تخمین NQ Mobile نشان می‌دهد که این روش‌ها در نهایت منجر به آلودگی بیش از ۳۳ میلیون دستگاه موبایل در سال ۲۰۱۲ شده است. اگرچه این تعداد همچنان تعداد کمی از کاربران اندورید در سراسر جهان را در بر می‌گیرد اما این رقم از آلودگی، ۲۰۰ برابر سال گذشته عنوان شده است.

NQ-Mobile-Security-Report

 

در این میان چین با ۲۵ درصد، هند با ۱۹ درصد، روسیه با ۱۷ درصد، امریکا و عربستان هرکدام با ۹ درصد کشورهایی هستند که در صدر جدول کشورهای آلوده قرار گرفته‌اند.

از میان بدافزارهای کشف شده ویژه موبایل در سال ۲۰۱۲، ۶۵ درصد در گروه گسترده‌تری از برنامه‌های ناخواسته نظیر جاسوس افزارها، ابزارهای تبلیغاتی و تروجان‌ها قرار می‌گیرند.

۲۸ درصد دیگر برنامه‌های ویژه‌ای هستند که تنها به منظور جمع‌آوری و دستیابی به داده‌های شخصی کاربران طراحی شده است و ۷ درصد دیگر از این برنامه‌های مخرب نیز بسیار ساده و تنها برای توقف کار دستگاه تلفن همراه کاربر طراحی شده‌اند.

NQ-Mobile-Global-Security-Report

به یاد داشته باشید هکرها همواره به دنبال یافتن راه‌های جدید برای شکستن سد ورود به دستگاه‌های موبایل شما هستند. طی سال های اخیر سیستم عامل اندروید با انتقادات زیادی مواجه بوده است. از زمانی‌که گوگل اقدام به انتشار نسخه جدیدی از سیستم عامل اندروید کرد از سوی تولیدکنندگان گوشی موبایل مورد انتقاد قرار گرفت. چرا که آنها معتقدند چنانچه کاربر نهایی گوشی را چند ماه پس از آخرین به‌روز رسانی دریافت کند، نسبت به حملات خاص آسیب‌پذیر خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14534 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/02/04 تعداد مشاهده: 1473
سافت گذر