کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ابونتوی تاچ؛ رقیبی تازه برای اندروید

خبر انتشار اوبونتوی تاچ از خیلی جهات مهمترین خبر تکنولوژی آخرین روزهای سالی بود که گذشت. سیستم عاملی بر پایه لینوکس که نسخه دسک تاپی آن به قدری محبوبیت یافته که خیلی از شرکت های سازنده لپ تاپ مثل سونی بعضی محصولاتشان را دیگر تنها همراه ابونتو ارائه می کنند.

Ubuntu Touch در نخستین رونمایی خود در کنگره جهانی موبایل گذشته به خوبی توانست نظر بسیاری را به رابط کاربری دوست داشتنی خود جلب کند؛ رابط کاربری که از خیلی جهات حتی از Firefox OS هم بهتر از آب درآمده است. به هر حال آندروید و iOS امسال ظاهرا سال سختی را پیش رو دارند؛ به خصوص که امسال در انتظار انتشار سیستم عامل های جدید زیادی هستیم.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ نسخه لمسی ابونتو از خیلی جهات می تواند رقیب سرسختی برای اندروید باشد؛ دست کماگر بتواند پشتیبانی لازم را از سوی یکی از غول های دنیای دیجیتال به دست آورد. رابط گرافیکی و محیط سیستم عامل مانند نسخه اصلی اوبونتو شیک و زیبا طراحی شده و مشخصا طراحانش توجه زیادی را معطوف دسترسی آسان به آخرین پیام ها و اخبار بروز شده روی گوشی داشته اند.

ابونتو تاچ؛ رقیبی تازه برای اندروید

در نهایت این نسخه حکم آخرین پله تکامل اکوسیستم ابونتو را برای رقابت با اکوسیستم های مشهور بازار بازی می کند. با این حال نبود بستر مناسب برای اپ های مورد نیاز و کم توجهی توسعه دهندگان نرم افزار به این سیستم عامل همچنان از مهمترین معماهای پیش رو به شمار می روند.

دنیای ابری

Ubuntu همراه با سرویس پشتیبانی ابری رایگان مخصوص خود که Ubuntu One خوانده می شود ارائه خواهد شد؛ سیستمی که در عین حال از طریق ویندوز، مک، اندروید و iOS هم قابل دسترس است. این سرویس ابری تا پنج گیگابایت فضا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.

ابونتو تاچ؛ رقیبی تازه برای اندروید

قفل کردن صفحه

Ubuntu صاحب لاک اسکرین استانداردی نیست. در نتیجه صفحه آن بسته به شرایط تغییر می کند. مثلا بسته به اینکه به سوی کدام لبه دست بکشید اطلاعات متفاوتی نمایش داده می شوند. (چپ پرکاربردترین اپ ها، راست آخرین اپی که باز کرده اید، پایین کنترل اپ ها و بالاستینگ سیستم)

اسکلتی مشترک

نسخه موبایل Ubuntu از همان هسته ای استفاده می کند که نسخه دسک تاپی آن (و صد البته اندروید) از آن بهره می برند و خب مشخصا تمامی اپ هایی که برای این هسته نوشته شده اند روی ابونتو نیز اجرا می شوند.

ابونتو تاچ؛ رقیبی تازه برای اندروید

دسک تاپی در گوشی

کافی است گوشی هوشمندی را که سیستم عامل Ubuntu داردبه یک صفحه نمایش متصل و یک صفحه کلید به آن اضافه کنید و ... هورا!! شما یک دسک تاپ تمام عیار خواهید داشت. در این حالت شما در عین حال به کنترل صدا برای اپ های مربوط و جست و جوی دوگانه (از روی گوشی یا مانیتور) به صورت همزمان دسترسی خواهید داشت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14598 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1392/02/08 تعداد مشاهده: 2577
کلید واژه ها: ,
سافت گذر