کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318440 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایسوس قو‌ی‌ترین کارت گرافیک AMD را عرضه کرد

ایسوس قو‌ی‌ترین کارت گرافیک AMD را عرضه کرد
شرکت ایسوس به تازگی جدیدترین کارت‌گرافیک خود را که از دو پردازنده قدرتمند گرافیکی روی یک برد بهره می‌برد را به بازار ارائه کرد. این محصول که HD۷۹۹۰ نام دارد و جدیدترین محصول ارائه‌شده در بازار برای رقابت با کارت‌گرافیک Titan شرکت nvidia است از دو پردازنده گرافیکی HD۷۹۷۰ با فناوری ساخت ۲۸ نانومتر بهره می‌برد.
 
به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایتنا؛ این محصول قدرتمند مجهز به شش گیگابایت حافظه GDDR۵ است که به همراه دو پردازنده روی یک برد حرفه‌ای از این شرکت تعبیه شده است.
بر اساس اطلاعات ارائه‌شده این کارت‌گرافیک به علت وجود دو پردازنده HD۷۹۷۰ از ۴۰۹۶ واحد پردازش جریانی و ۲۵۶ واحد بافت گذاری پیشرفته بهره می‌برد که این مهم باعث افزایش کارایی آن در پردازش‌های پیچیده گرافیکی می‌شود.

HD۷۹۹۰ از فناوری‌های رابط گرافیکی DirectX ۱۱.۱ به طور کامل پشتیبانی می‌کند و قادر است به راحتی تصاویر ویدیوی ۴K و تصاویر سه‌بعدی ۲k را بدون کمترین مشکلی پردازش کند.
 
علاوه بر این موارد برای بهینه‌سازی بهتر این کارت ایسوس نرم‌افزار کاربردی GPU Tweak را ارائه کرده است که امکان مدیریت ولتاژ، فرکانس و دیگر موارد را به راحتی به کاربر می‌دهد.
 
این محصول برای کسانی بهینه شده است که بدنبال یک غول تمام عیار گرافیکی می‌گردند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14810 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1392/02/21 تعداد مشاهده: 1706
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

هادی حسینی تبار 1392/02/22 02:24
جای تغجب نداره چون قبلا شرکت پاور کالر کارت گرافیک 6 گیگ اون با چیبست 990 وارد بازار کرد نه با چیبست 970 که ایسوز به تازگی وارد بازار کرده هنوز که هنوزه چبست 990 در اختیاز پاور کالر