کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318397 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا بازی‌های ایکس‌باکس وان دارای «قفل منطقه‌ای» خواهند بود؟

به گزارش سافت‌گذر ؛ مسئله جدیدی که اخیراً درباره کنسول ایکس‌باکس وان مطرح می‌شود این است که آیا بازی‌های این کنسول دارای سیستم «قفل منطقه‌ای» خواهند بود یا خیر. اگر بازی‌ای دارای «قفل منطقه‌ای» باشد به این معنا است که برای اجرای آن، کنسول و بازی باید از یک منطقه جغرافیایی (کشور یا قاره) واحد خریداری شده باشند.

 

بنا به گزارش سایت «دیجیتال ترندز» به نقل از یکی از نمایندگان مایکروسافت، ایکس‌باکس وان قرار است «قفل منطقه‌ای» داشته باشد؛ ویژگی‌ای که در سیستم‌های نسل جدید وجود خواهد داشت: «بازی‌ها هم شبیه به صنعت فیلم و موسیقی، باید از خط مشی‌های مخصوص به هر کشور تبعیت کنند تا بتوانند اجازه فروش پیدا کنند. ما با همکاری شرکای خود، تلاش خواهیم کرد تا بازی‌های ایکس‌باکس وان نیز از قوانین مخصوص هر کشوری تبعیت نمایند.»

به گزارش سافت‌گذر ؛ باید صبر کنیم و ببینیم آیا مایکروسافت اختیار استفاده یا عدم استفاده از «قفل منطقه‌ای» را به دست ناشران بازی خواهد داد یا آن‌ها را مجبور به استفاده از این سیستم خواهد کرد.

اگرچه نماینده مایکروسافت تأیید کرده که «قفل منطقه‌ای» از ویژگی‌های ایکس‌باکس وان خواهد بود؛ اما هنوز مشخص نیست که این قوانین تا چه اندازه بر فروش بازی‌های کنسول تأثیر خواهد گذاشت. این احتمال وجود دارد که ایکس‌باکس وان هم شبیه به ایکس‌باکس 360 باشد و به ناشران این اختیار را بدهد که بازی‌های خود را با «قفل منطقه‌ای» عرضه کنند و یا آن‌ها را به شکل آزاد به فروش برسانند. احتمال دیگر نیز این است که «قفل منطقه‌ای» در بازی‌های ایکس‌باکس وان اجباری باشد و در نتیجه کنسولی که در آمریکای شمالی خریداری شده، به هیچ وجه نتواند بازی‌های اروپایی را اجرا کند.

احتمالاً باید صبر کنیم تا زمانی که مایکروسافت درباره این موضوع اطلاعات بیش‌تری را در اختیار مردم قرار دهد؛ کاری که شاید بعد از عرضه رسمی کنسول انجام شود. در این بین، سونی هم هنوز اعلام نکرده که پلی‌استیشن 4 از سیستم «قفل منطقه‌ای» استفاده خواهد کرد یا خیر؛ اگرچه به احتمال زیاد، این کنسول هم سیاست گذشته سونی درباره پلی‌استیشن 3، یعنی عرضه بازی‌های (عمدتاً) آزاد، را ادامه خواهد داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15129 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/03/07 تعداد مشاهده: 1748
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1392/03/25 12:38
تازه فهمیدی ؟