کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746952897 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317549 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شمارش معکوس برای رونمایی از محصول جدید «موزیلا» و «فاکس‌کان»

به گزارش سافت‌گذر ؛ دو کمپانی غول‌پیکر «موزیلا» و «فاکس‌کان» قرار است در تاریخ 13 خرداد مراسم مشترکی برگزار و از محصولی مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس رونمایی کنند. هرچند هنوز ماهیت این محصول مشخص نیست؛ اما گفته می‌شود که دو کمپانی قرار است تبلتی را به مردم معرفی کنند.

 

کمپانی موزیلا سازنده سیستم‌عامل فایرفاکس، دست به همکاری با غول سخت‌افزاری دنیا یعنی کمپانی «هون های» مشهور به فاکس‌کان، زده و این دو کمپانی قرار است هفته دیگر در شهر تایپه تایوان کنفرانسی مطبوعاتی برگزار و رسماً خبر جدید خود را در این‌باره اعلام کنند.

سایت خبری «فوکوس تایوان» روز دوشنبه در گزارشی نوشت که انتظار می‌رود گردهمایی 3 ژوئن (13 خرداد) شاهد رونمایی از یک محصول جدید مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس باشد. هنوز مشخص نیست که آیا این محصول، با نام فاکس‌کان عرضه خواهد شد و یا این کمپانی صرفاً محصول نام‌برده را برای کمپانی دیگری تولید کرده است. همچنین، اگرچه بسیاری انتظار دارند که این محصول جدید یک گوشی باشد؛ اما یک «منبع آگاه» به سایت فوکوس تایوان گفته که محصول جدید فاکس‌کان به احتمال زیاد یک تبلت خواهد بود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ با توجه به برنامه‌های اخیر فاکس‌کان، این احتمال وجود دارد که غول سخت‌افزاری جهان، این بار به جای امضای قرارداد با کمپانی‌های دیگر، محصول جدید خود را با برند فاکس‌کان عرضه کند.

بخش عمده شهرت کمپانی فاکس‌کان به خاطر این است که این کمپانی شریک اصلی اپل در تولید سخت‌افزار است؛ هرچند این کمپانی تایوانی، برای غول‌های دیگر فناوری در سراسر جهان نیز سخت‌افزار تولید می‌کند. گزارش این هفته روزنامه وال‌استریت ژورنال حاکی از این بود که فاکس‌کان در حال حاضر به دنبال راه‌هایی است تا فعالیت خود را از صرفاً قرارداد تولید سخت‌افزار فراتر ببرد و احتمالاً برنامه دارد تا محصولات فناوری جدید با نام خود تولید کند؛ بنابراین، دستگاه هفته آینده که مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس است، ممکن است محصولی باشد که مستقلاً توسط فاکس‌کان تولید شده است.

گزارش روز دوشنبه سایت فوکوس تایوان به این معنا است که فاکس‌کان نوزدهمین کمپانی‌ای است که به موزیلا می‌پیوندد؛ کمپانی نرم‌افزاری موزیلا (مستقر در شهر «ماونتن ویو») همچنان به دنبال افزودن به لیست کمپانی‌های شریک با پروژه سیستم‌عامل فایرفاکس است. پلتفرم موزیلا که بر اساس HTML5 طراحی شده است، هنوز مراحل ابتدایی خود را طی می‌کند و انتظار نمی‌رود که دستگاه‌های مبتنی بر این سیستم‌عامل تا قبل از سال آینده وارد بازار آمریکا شوند.

کمپانی توسعه‌ای «گیکس‌فون» واقع در اسپانیا، ماه پیش دو دستگاه سطح پایین را با سیستم‌عامل منبع باز موزیلا معرفی کرد. دستگاه بسیار ارزان‌قیمت این کمپانی موسوم به «کئون» دارای یک صفحه لمسی 3.5 اینچی، پردازنده 1 گیگاهرتزی، 4 گیگابایت حافظه داخلی و یک دوربین 3 مگاپیکسلی است. قیمت این دستگاه 91 یورو (معادل 117 دلار) اعلام شده است؛ هرچند در سایت گیکس‌فون نوشته که این محصول موجود نیست. محصول دیگر گیکس‌فون، «پیک» نام دارد و دارای صفحه 4.3 اینچی، پردازنده 1.2 گیگاهرتزی، دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین تماس ویدیویی است. این دستگاه نیز 149 یورو (192 دلار) قیمت دارد؛ البته اگر موجود باشد.

با این حال، انتظار می‌رود امسال دستگاه‌های دیگری نیز بر اساس سیستم‌عامل فایرفاکس عرضه شوند؛ از جمله محصولی که هفته آینده در مراسم مشترک موزیلا و فاکس‌کان معرفی خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15151 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/03/08 تعداد مشاهده: 1981
سافت گذر