کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318440 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ZEN Drive؛ مکملی برای دستگاه‌های همراه

ایسوس

برخی کاربران دستگاه‌های همراهی مانند تبلت‌، نت‌ بوک، اولترابوک و حتی برخی از نوت‌ بوک‌ ها به دستگاه مکملی به نام درایو نوری اکسترنال نیاز دارند. به‌همین دلیل، با رواج و استقبال کاربران از این دستگاه‌ها، شرکت ایسوس مدل جدیدی از درایوهای نوری خود به نام SDRW-08D3S-U ZEN Drive را معرفی کرده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، این دستگاه که از یک طراحی زیبا و منحصر به‌ فرد بهره می‌ برد نام خود رااز خانواده ZEN Design ایسوس ‌گرفته و با برخورداری از ویژگی‌هایی مانند ضخامت و وزن بسیار کم برای حمل و نقل مناسب است.

این دستگاه به فناوری AV Where مجهز است که به واسطه آن کاربران می‌توانند دیسک‌ های DVD را بدون نیاز به DVD Player روی تلویزیون و صفحه‌نمایش مشاهده کنند. برای این منظور کافی است این درایو از طریق پورت USB به دستگاه مورد نظر متصل و دکمه AV فشار داده شود.

این درایو قابلیت‌ های هوشمندانه دیگری دارد که کار با آن را لذت‌ بخش می‌کند. یکی از این موارد قابلیت Drag & Drop و عملیات نوشتن دیسک به‌صورت خودکار است. همچنین این درایو برای افزایش امنیت دیسک‌ ها مجهز به قابلیت کد گذاری است. گفتنی است که این درایو نوری اکسترنال قابلیت سازگاری با ویندوز۸ را داشته و از حداکثر سرعت نوشتن ۸x روی دیسک‌ های DVD پشتیبانی می‌کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15242 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/03/20 تعداد مشاهده: 1643
سافت گذر