کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317969 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزوده شدن پشتیبانی از کارت SD به دوربین‌های سونی

سوني سرانجام از مخالفت درازمدتش با فورمت ذخيره‌سازي SD، دست برداشته و پشتيباني از آن را در محصولات ساخت اين شركت اضافه مي‌كند.

 اين شركت در نمايشگاه فن‌آوري CES 2010 در لاس‌وگاس اعلام كرد كه سازگاري با اين استاندارد ذخيره‌سازي را در سال جاري به دوربين‌هاي سايبرشات و دوربين‌هاي فيلمبرداري ويديويي‌اش اضافه مي‌كند اما همچنان به ساخت فورمت حافظه استيك ادامه مي‌دهد.

بر اساس اين گزارش، شكاف‌هاي توسعه حافظه محصولات جديد سوني به گونه‌اي طراحي شده‌اند تا كارت‌هاي حافظه استيك و كارت‌هاي اس دي در يك شكاف واحد جاي بگيرند و به اين ترتيب از حجيم شدن دوربين‌ها جلوگيري شود.

مقامات سوني در نمايشگاه CES همچنين فن‌آوري جديدي به نام ترانسفرجت را به نمايش گذاشتند كه تصاوير را به صورت بي‌سيم بين دوربين‌ها ارسال مي‌كند و به دوربين‌ها امكان مي‌دهد در حالي كه در نزديكي يكديگر قرار دارند، تصاوير را با سرعت نسخه 802.211n واي فاي مبادله كنند.

طبق اعلام سوني، 40 شركت متقاضي استفاده از سيستم ترانسفرجت هستند و اين فن‌آوري در مجموعه محصولات وايوي سوني و فريم‌هاي ديجيتالي آن به‌كار گرفته خواهد شد. نخستين محصولات سوني حامل اين فن‌آوري، سايبرشات DSC-HX5V و DSC-TX7 هستند.

بر اساس اين گزارش سوني همچنين در دوربين DSC-HX5V كه ماه مارس روانه بازار مي‌شود GPS و همچنين قطب نما تعبيه كرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1531 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/10/19 تعداد مشاهده: 1639
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر