کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317969 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سطح امنیت اطلاعات در ایران

به اعتقاد يك كارشناس در مورد امنيت اطلاعات بايد دقت داشت که براي برقراري امنيت به ظواهر بسنده نشود و امنيت به معناي واقعي پياده سازي شود. اين موضوع کم و بيش در سيستم‌هاي فن‌آوري اطلاعات کشور به کار گرفته شده است، اما هنوز جاي کار بسياري وجود دارد.

محمدعلي عاقلي - مديرعامل شركت فعال در حوزه امنيت اطلاعات - با بيان اينكه در مسائل امنيتي نبايد به ظواهر بسنده كرد درباره ضرورت امنيت در شبكه داخل كشور و نحوه كاربرد آن در سيستم‌هاي مختلف كشور معتقد است: با توجه به گسترش و نفوذ فن‌آوري اطلاعات در عرصه‌هاي مختلف زندگي و انجام گرفتن خيلي از امور جوامع بر اساس محصولات سخت‌ و نرم‌افزاري فن‌آوري اطلاعات، آنچه اکنون از اهميت بالايي برخوردار است، امنيت اين حوزه مي‌باشد.

اين كارشناس در تحليل خود از وضعيت امنيتي شبكه‌هاي كشور و پيش‌بيني از آينده آن و مقايسه با ديگر كشورها تصريح كرد: داشتن يا نداشتن امنيت، يک چيز نسبي است و کاملا نمي‌توان گفت که فلان سيستم يا شبکه امن هست يا نه. هرچند که همه ما مي‌دانيم امنيت 100 درصد دست يافتني نيست.

وي ادامه داد: تا داشتن سطح امنيت خود بايد راه زيادي را طي كنيم و به نظر من وضعيت امنيتي در سطح سيستم‌هاي نرم افزاري و شبکه‌هاي رايانه‌يي کشور، از وضعيت مطلوب بسيار پايين‌تر است، چرا که هنوز اطلاعات آن اهميت خود را پيدا نکرده است.

او افزود: به عنوان مثال اگر شما شيء با ارزشي داشته باشيد، در حد توان خود از آن مراقبت خواهيد کرد اما متاسفانه در کشور ما هنوز اطلاعات از اهميت بالايي برخودار نيست. البته در مواردي هم شاهديم شرکت‌ها يا سازمان‌هايي مثل بانک‌ها که اطلاعات مهمي داشته و امنيت آن‌ها برايشان اهميت دارد، هزينه‌هاي هنگفتي را براي برقراري امنيت خرج مي‌کنند. جداي از اين موارد استثناء، سطح امنيت اطلاعات در کشور ما به دليل آنچه که گفتم، پايين‌تر از بسياري کشورهاست.

به گفته اين مديرعامل شركت فعال در حوزه امنيت اطلاعات، به عنوان نمونه نخستين محصول اين شرکت فايروال کاملا ايراني Network Smart Filtering System - NSFS - بود که مبتني بر سيستم عامل متن باز بوده و داراي قابليت‌هايي است كه در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته و هم چنان در حال اضافه نمودن ويژگي‌هاي جديد و ارتقاء آن هستيم در حال حاضر نسخه 7 اين محصول در حال پياده‌سازي است که اميد است تا اواخر سال جاري به بهره‌برداري برسد.

وي افزود: طراحي و پياده‌سازي اين محصول امنيتي از سال 1379 آغاز و طي پنج سال به بهره‌برداري رسيد كه به عنوان فيلترينگ هوشمند ارتباط با اينترنت، فايروال شبکه‌اي حالتمند، سيستم تشخيص نفوذ به شبکه، LAN Accounting و Cache Server در شبكه سازمان‌ها، ISPها، شركت‌ها و غيره كاربرد دارد.

او گفت: كلمه NSFS برگرفته از عبارت Network Smart Filtering System است. اين نرم‌افزار در سال 1383، بعنوان برگزيده طرح تكفا در زمينه امنيت شبکه معرفي شد.

اين كارشناس ادامه داد: محصول ديگر TopVision نام دارد که درواقع سيستم تشخيص اتوماتيک پلاک است. يک تکنولوژي پردازش تصوير، براي شناسايي و نظارت اتومبيل‌ها، با استفاده از تشخيص پلاک آن‌ها مي‌باشد. صدور گواهي ديجيتال يا SSL، از ديگر محصولات امنيتي اين شرکت است كه با همکاري شرکت SSLGenie هند ميباشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1533 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/10/20 تعداد مشاهده: 1392
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر