کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318398 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قتل عام بلافاصله پس از عرضه ایکس‌باکس وان با «قیام مردگان 3»

به گزارش سافت‌گذر ؛ یکی از بازی‌هایی که همزمان با کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد، بازی «قیام مردگان 3» محصول کمپانی بی‌نهایت محبوب «کپ‌کام» است. ویدیوی پیش‌نمایش این بازی، اطلاعاتی را درباره آن افشا کرد که می‌توانید در مقاله زیر این اطلاعات را بخوانید.

 

اولین نسخه از بازی «قیام مردگان» محصول کمپانی مشهور «کپ‌کام» در سال 2006 و به طور اختصاصی برای کنسول ایکس‌باکس 360 مایکروسافت عرضه شد. این بازی بلافاصله به یک شاهکار تبدیل شد و نسخه دوم آن نیز در سال 2010 البته برای پلتفرم‌های بیش‌تری روانه بازار شد.

کمپانی کپ‌کام اکنون نیز مشغول ساخت نسخه سوم از این بازی توسط استودیوی خود در «ونکوور» است؛ بازی‌ای که در نوامبر سال 2013 به عنوان یکی از بازی‌های اختصاصی با ایکس‌باکس 360 به بازار خواهد آمد. ما توانستیم در نمایشگاه E3 امسال یک تجربه «پشت درهای بسته» البته فقط در حد تماشا از این بازی را در کیوسک مایکروسافت داشته باشیم.

طرفداران دو نسخه اول از این بازی می‌توانند خوشحال باشند که در نسخه آخر آن نیز همچنان راه‌های بیشماری وجود دارد تا گله‌های زامبی را زیر باد مشت و لگد و تیغ و گلوله بگیرید؛ داستان قیام مردگان 3 نیز ده سال پس از نسخه 2 اتفاق می‌افتد. دنیای خیالی قیام مردگان 3 (که به سبک «اپن ورلد» ساخته شده) «لس پردیدوس» نام دارد و نمایندگان کپ‌کام می‌گویند هر بخش از 4 بخش این دنیا به بزرگی مجموع مساحت دو دنیای نسخه‌های قبلی این بازی است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ قیام مردگان 3 هم از نظر سبک بازی و هم از نظر کیفیت گرافیکی می‌تواند یکی از بهترین بازی‌هایی باشد که همراه ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. طرفداران نسخه‌های قبلی این بازی می‌توانند امیدوار باشند از نسخه سوم آن لذت بسیار بیش‌تری ببرند.

شخصیت اصلی بازی «نیک راموس» مکانیک خودرویی است که ظاهراً مهارت زیادی هم در ساخت اسلحه و حمله به گله‌های زامبی دارد. در ویدیوی پیش‌نمایش بازی، راموس داشت اسلحه‌های و دیگر اشیا را به شیوه‌ای جذاب با هم ترکیب می‌کرد؛ مثلاً اضافه کردن یک چراغ‌قوه به اسلحه. البته، هیچ چیز در دنیای این بازی به اندازه چرخ زدن با یک چکش و افتادن به جان زامبی‌ها و کله‌پا کردنشان لذت‌بخش نیست؛ و در طول بازی هم بارها فرصت انجام این کار را پیدا خواهید کرد.

قیام مردگان 3 از لحاظ گرافیکی حرف ندارد؛ ده‌ها نفر در یک صحنه به یکباره با جلوه‌های ویژه‌ای نظیر پاشیده شدن خون در تمام محیط ترکیب می‌شوند؛ مثلاً در یکی از صحنه‌های پیش‌نمایش، انفجارهای مهیبی رخ داد که صفحه را پر از تکه‌پاره‌های گوشت زامبی کرد. قیام مردگان 3 حتی از برنامه‌های «اسمارت گلس» ایکس‌باکس هم پشتیبانی می‌کند و بازی‌خورها به این ترتیب می‌توانند تقاضای بمباران هوایی کنند و هر بار نوع جدیدی از بازی را تجربه کنند.

دو نسخه اول قیام مردگان، به وضوح دارای عناصر طنز و حتی شاید مسخره بودند. قیام مردگان 3 هم اگرچه به سبکی جدی‌تر طراحی شده، اما باز هم فرصت کافی برای طنزپردازی در آن وجود دارد؛ مثلاً، می‌توانید سر یک کوسه روی سر یکی از زامبی‌ها بگذارید تا نتواند جلویش را ببیند. روی هم رفته، به نظر می‌رسد قیام مردگان 3 یکی از بهترین بازی‌هایی خواهد بود که همراه ایکس‌باکس وان عرضه می‌شوند؛ امیدواریم این بازی بتواند انتظارات بسیاری از بازی‌خورها را بر آورده کند و به بهترین بازی با سبک زامبی تبدیل شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15345 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/03/26 تعداد مشاهده: 1946
کلید واژه ها:
سافت گذر