کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318397 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افشای تصاویر برنامه جدید ایکس‌باکس موزیک در ویندوز 8

به گزارش سافت‌گذر ؛ پس از انتشار خبر امکان استفاده کاربران غیر قانونی ویندوز 8.1 از نسخه جدید فروشگاه ویندوز، اکنون تصاویری از نسخه آینده برنامه ایکس‌باکس موزیک برای این سیستم‌عامل نیز افشا شده است.

 

روز شنبه گزارش‌هایی در اینترنت منتشر شد که نشان می‌داد نسخه بازسازی شده فروشگاه ویندوز اکنون برای افرادی که نسخه‌های غیر قانونی منتشر شده از ویندوز 8.1 را نصب کرده‌اند، قابل استفاده است. خبر جدیدتر این‌که دسترسی کاربران به فروشگاه جدید ویندوز نتیجه جالبی داشته است: افشای تصاویری از نسخه جدید نرم‌افزار ایکس‌باکس موزیک برای ویندوز 8.

«باوو لویستربورگ» در اکانت توییتر خود تصاویری را منتشر کرده که لیست نتایج جستجوی عبارت «ایکس‌باکس موزیک» در فروشگاه جدید ویندوز را نشان می‌دهد. خود برنامه موزیک هنوز قابل دانلود نیست؛ اما لیست نتایج جستجو نشان می‌دهد که ظاهر رابط کاربری این برنامه تغییرات زیادی کرده است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ نسخه پیش‌نمایش ویندوز 8.1 قرار است تا کم‌تر از ده روز دیگر رسماً برای دانلود و نصب در اختیار کاربران ویندوز 8 قرار بگیرد.

 

این احتمال وجود دارد که ایکس‌باکس موزیک جدید همراه با بسیاری از برنامه‌های پیش‌فرض مایکروسافت، برای انتشار در نسخه پیش‌نمایش ویندوز 8.1 آماده شده باشد که قرار است تا 26 ژوئن (5 تیر) برای دانلود توسط کاربران ویندوز 8 آماده شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15367 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/03/27 تعداد مشاهده: 1839
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

نوید 1392/03/27 10:41
آخه قربون شکل ماهت سافتگذر چه به درد ما ایرانی ها میخوره آخه وقتی فروشگاه ویندوز رو ما بسته هستش، مثل من که یه لپ تاپ ویندوزی خریدم ولی نمیتونم اپلیکیشن های مترو رو به روز کنم!(برنامه های مترو رو بعد یه مدت به روز نکنی از کار می افته)

من که تو فکر مهاجرت به لینوکس هستم