کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9377 | مشاهده و دانلود: 757600800 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/11 | اعضاء: 318475 | نظرات: 37982
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت نوکیا را می‌خرد

مایکروسافت در صدد خرید نوکیا برآمده و مذاکرات سطح بالایی با این شرکت برای خرید بخش گوشی آن در حال انجام است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ مذاکرات به گفته یک منبع مطلع به وال استریت جورنال پیرامون جایگاه نوکیا در بازار و قیمت نهایی است.

در همین حال سخنگوی نوکیا گفته است که : ما و مایکروسافت ملاقات‌های منظمی را روی مسایل مختلف داریم و این چیز عجیبی نیست. سخنگوی مایکروسافت اما روی این خبر واکنشی نشان نداده است.

هنوز مشخص نیست که نوکیا چه قیمتی را برای فروش بخش موبایل خود در نظر دارد اما ارزش سهام این شرکت در بورس آمریکا ۱۴ میلیارد دلار است و نیمی از ۳۰ میلیارد یورو سود این شرکت در سال گذشته ( ۴۰ میلیارد دلار) از بخش موبایل آن بوده است.

دو سال قبل و به دنبال عقب ماندن شدید نوکیا از رقبای خود مدیریت این شرکت به استفان الوپ سپرده شد که پیش‌تر در سمت‌های بالای مدیریتی مایکروسافت مشغول به فعالیت بود. حضور او این دو شرکت را به هم نزدیک‌تر کرد به نوعی که برخی از نخستین محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت ( ویندوز فون) با دستگاه‌های ساخت نوکیا به بازار عرضه شد.

با موافقت نوکیا به عرضه محصولات فقط با سیستم عامل مایکروسافت ، غول نرم‌افزاری متعهد شد که میلیاردها دلار به بخش بازاریابی و مهندسی نوکیا کمک کند. با این حال جایگاه نوکیا در بازار تلفن همراه روز به روز بیشتر پایین آمد و شرکتهای چینی و کره‌ای به راحتی غول بلامنازع سال‌های قبل را پشت سر گذاشتند.

گزارشی که اخیرا توسط IDC منتشر شده نشان می‌دهد که در فصل نخست امسال دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز فون تنها ۳ درصد از کل موبایل‌های فروخته شده در جهان را تشکیل می‌دادند در حالی که ۷۵ درصد این دستگها‌ها از سیستم عامل آندروید بهره می‌گرفتند.

نوکیا هم اکنون بزرگترین سازنده موبایل‌ّهای مبتنی بر ویندوز فون در جهان است به طوری که ۷۹ درصد کل دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز فون توسط این شرکت ساخته شده است و این بدان معنی است که مایکروسافت برای ادامه حیات در این عرصه به شدت به نوکیا و تعهد این شرکت به ساخت ویندوز فون احتیاج دارد.
از سوی دیگر استفان الوپ نیز به دلیل عملکردش در نوکیا تحت فشار زیادی قرار دارد. ارزش این شرکت از ۳۰ میلیارد یورو در ابتدای استخدامش در نوکیا به ۱۰ میلیارد یورو در بهار امسال کاهش یافته است.

نوکیا زمانی در سال ۲۰۰۰ حدود ۳۰۳ میلیارد دلار می‌ارزید و حالا در پایین‌ترین قیمت خود قرار دارد.

در همین حال خبرهای دیگر هم حاکی است که نوکیا در اندیشه خرید سهم شرکت زیمنس در شرکت نوکیا- زیمنس نیز هست.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15431 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1392/04/01 تعداد مشاهده: 1502
کلید واژه ها: ,
سافت گذر