کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318438 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ و توقف ساخت کامپیوترهای شخصی

اگرچه هنوز رقابت بازیگران مهم عرصه الکترونیک در ساخت رایانه های شخصی رومیزی ادامه دارد و شرکت های بزرگی مانند HP، دل، لنوو و ایسر همچنان محصولات جدید خود را روانه بازار می کنند اما ظاهرا برخی از غول های الکترونیک، سخت افزار و نرم افزاری جهان مانند سامسونگ دیگر تمایلی به ادامه این بازار ندارند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ شرکت سامسونگ کره جنوبی که یکی از مهمترین برندها در وسایل الکترونیکی مصرفی است به زودی قصد دارد تولید رایانه های شخصی را متوقف کند.

رسانه های کره ای مدعی هستند کاهش تقاضا موجب شده است سامسونگ تجارت PC های خود را متوقف کند.

شرکت سامسونگ الکترونیک به طور رسمی اعلام کرد این شرکت منابع خود را به وسایل ارتباطی محبوب قابل حمل و نقل که سامسونگ به نظر در آن موفق می آید اختصاص خواهد داد.

سامسونگ هفته گذشته از رایانه شخصی مدل "Ativ One 5 Style" رونمایی کرده است. اما هنوز قیمت و یا تاریخی برای این رایانه خود اعلام نکرده است ممکن است این رایانه آخرین مورد از این نسل در حال مرگ باشد.

البته اگر سامسونگ بخواهد واقعا از بازار رایانه های شخصی کنار بکشد اقدام شگفت انگیزی نکرده چرا که این شرکت هرگز در بین پنج فروشنده اصلی رایانه های شخصی قرار نداشته است.

این در حالی است که شرکت های اچ پی، لنوو و یا دل همه تخم مرغ های خود را در سبد رایانه های شخصی قرار داده اند به عبارت دیگر عمده سرمایه گذاری خود را در عرصه PC صورت داده اند اما سامسونگ علاوه بر حضور در زمینه های متنوع الکترونیکی موفقیت چشمگیری در تجارت تلفن های همراه و تبلت به دست آورده است.

سامسونگ علاوه بر عرضه موفق تلفن های هوشمند گلکسی و تبلت، قصد دارد بر تمرکز خود بر روی لپ تاپ و دیگر وسایل هیبریدی و قابل تبدیل مانند Ativ Q ادامه دهد. به این ترتیب سامسونگ به ساخت PC ادامه خواهد داد فقط نه از آن نوعی که مردم پیش از این به استفاده از آنها عادت داشتند.

رایانه های رومیزی همه جا دیده می شوند، فقط کاربران دیگر به اندازه تبلت و تلفن های هوشمند آنها را به روز نمی کنند و از این رو کاهش فروش یک چیز است و حذف کامل آن از بازار چیز دیگری.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15515 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1392/04/06 تعداد مشاهده: 1632
کلید واژه ها: ,
سافت گذر