کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317969 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیروزی نویسندگان چینی در برابر گوگل

گوگل با تسليم شدن به خواست گروهي از نويسندگان چيني، تقاضاي آن‌ها را براي متوقف كردن اسكن و قرار دادن بدون اجازه نسخه ديجيتالي آثار آن‌ها در كتابخانه آنلاينش پذيرفت.

غول اينترنتي آمريكايي گوگل كه در بازار آنلاين چين پس از شركت بايدو قرار دارد، در نامه‌اي به انجمن نويسندگان چين اعلام كرد اين شركت به خواست اين نويسندگان كه اجازه نداده‌اند كتاب‌هايشان اسكن شود، احترام مي‌گذارد.

محتواي اين نامه كه توسط مدير كتاب‌هاي گوگل در آسيا ارسال شده از نويسندگان چيني به خاطر مكاتبه نادرست عذرخواهي كرده است.

اين انجمن در ماه نوامبر خواستار جبران خسارت نويسندگان چيني شده بود كه آثار آن‌ها بدون اجازه در كتابخانه ديجيتالي گوگل قرار گرفته بودند. گوگل كه به دنبال پيشي گرفتن از بايدو در بازار بزرگ اينترنت چين است، محتواي چيني خدمات خود از جمله سرويس كتاب‌هاي گوگل را افزايش داده است.

طبق گزارش بيزنيس ويك، انجمن نويسندگان چين كه بيش از هشت هزار عضو دارد، پيش از هرگونه اظهارنظر در مورد بيانيه گوگل با اعضاي خود مشورت خواهد كرد.

گوگل پيش از اين و به‌دنبال شكايت يك نويسنده زن چيني درباره نقض كپي‌رايت آثارش، مجبور شد نسخه ديجيتالي كتاب‌هاي وي را بردارد اما اين پرونده هنوز در دادگاه در جريان است.

شكايت نويسندگان چيني پس از دستور دادگاهي در فرانسه به گوگل براي توقف اسكن آثار فرانسوي و محكوم شناخته شدن اين شركت به نقض آثار برخي از نويسندگان و ناشران محلي انجام گرفت، اگرچه اين شركت به‌دنبال تجديدنظر در اين حكم است.

گوگل مدعي است كتابخانه آنلاين اين شركت با فراهم ساختن آثار آنلاين بيش‌تر و تسهيل خريداري آثار با نمايش چكيده‌اي از آن‌ها و هدايت كاربران به سوي فروشندگانشان، به صنعت كتاب كمك مي‌كند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1560 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna تاریخ خبر: 1388/10/22 تعداد مشاهده: 1279
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر