کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317969 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بررسی موضوع تعرفه‌ی اتصال متقابل مخابرات و ایرانسل

برخي مسوولان شرکت مخابرات ايران بر اين باورند که تعرفه اينترکانکشن يا اتصال متقابل مخابرات با اپراتور دوم تلفن همراه غيرمتعارف بوده و به هر ميزان که ترافيک مکالمه بالاتر مي‌رود، مخابرات بيش‌تر زيان مي‌کند و در نتيجه اين موضوع در حال بررسي است تا دو طرف به نتيجه مطلوب خود رسيده و به‌توافق دست يابند؛ با توجه به اين موضوع، اينتركانكش شبكه مخابرات و ايرانسل همچنان در حال بررسي است و ظاهرا گروهي از مخابرات و ايرانسل در اين زمينه در حال گفت‌وگو هستند و جلساتي نيز برگزار شده و قرار است در اين زمينه به توافق برسند اما هنوز توافقي در اين زمينه حاصل نشده است.

 ظاهرا توافق مخابرات ايران با اپراتور دوم درباره اينتركانكشن تنها تا پايان آذرماه سال جاري بوده و پس از اين مدت هيات مديره جديد شرکت مخابرات ايران بايد درباره تعرفه جديد با ايرانسل مذاکره مي‌كرد.

به گفته مدير عامل شركت مخابرات ايران اگر هر دو طرف در اين باره به توافق برسند، نيازي نيست كه موضوع به كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات ارجاع داده شود كه در اين راستا تقريبا صورتحساب‌هاي طرفين رد و بدل شده اما به اين علت كه مبلغ هنوز قطعي نشده، اقدامي صورت نگرفته است.

اما رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات پيش از اين گفته بود: قرار شد درباره موضوع تعرفه اينتركانكشن مخابرات و ايرانسل در كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات تصميم‌گيري شده و اين موضوع نهايي شود.

محمود خسروي - معاون وزير ارتباطات - درباره اين موضوع تصريح كرده بود: درباره اين بحث اگر دو طرف به توافق برسند و بر اساس آن چيزي كه در جداول و پروانه اين دو اپراتور آمده تصميم‌گيري كنند، موضوع نهايي خواهد شد.

وي گفته بود: با توجه به اينكه اين دو اپراتور در اين باره به توافق نرسيدند، قرار شد در كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات برروي اين موضوع بحث، بررسي و تصميم‌گيري شود كه اين جلسه با حضور نمايندگاني از دو اپراتور برگزار مي‌شود و اپراتورها نيز بايد بر اساس تصميم كميسيون عمل كنند.

اما هم اکنون شرکت مخابرات ايران طبق گفته‌هاي رئيس هيأت مديره شركت مخابرات ايران از محل اينترکانکشن با ايرانسل زيان داده است و بايد ايرانسل و مخابرات در حضور رگولاتور درباره تعرفه‌هاي اتصال متقابل خود بحث و توافق کنند.

وفا غفاريان پيش از اين در اين باره گفته بود: در حال حاضر حاشيه سود شرکت مخابرات از محل اين ارتباط منفي بوده و اين شرکت 4.9 درصد ضرر کرده است.

 مبلغي که ايرانسل به مخابرات و متقابلا مخابرات به ايرانسل بابت اينترکانکشن مي‌پردازد، دقيقه‌اي 334 ريال است که اگر فقط به مبلغ پرداخت شده توجه کنيم مخابرات متضرر مي‌شود اما از جنبه درآمدي اينگونه نيست، چرا كه هر مشترکي که با ايرانسل تماس بگيرد بابت هر دقيقه مکالمه 625 ريال به مخابرات پرداخت مي‌کند که از آن ميزان 334 ريال به ايرانسل تعلق مي‌گيرد و 291 ريال به ازاي هر دقيقه به عنوان درآمد براي مخابرات مي‌ماند.

اينکه مخابرات 291 ريال بابت هر دقيقه مکالمه دريافت مي‌کند و ايرانسل 334 ريال، بر اساس قيمت تمام شده نيست. در واقع توافقي است که بين ايرانسل و مخابرات انجام شده است. اگر قيمت تمام شده را در نظر بگيريم، 291 ريال به مراتب کمتر از قيمت تمام شده براي مخابرات است، در نتيجه مخابراتي‌ها معتقدند كه مخابرات ضرر مي‌کنند.

اگر به موبايل همراه اول زنگ بزنند، همان 334 ريال را مي‌پردازند و اگر از موبايل ايرانسل به ثابت باشد، سهم ايرانسل کاهش مي‌يابد و اگر از موبايل ايرانسل مثلا در تهران به تهران زنگ زده شود، هزينه مکالمه هر دقيقه‌ 5/83 ريال است و اگر بين شهري باشد 167 ريال براي هر دقيقه محاسبه مي‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1564 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/10/22 تعداد مشاهده: 1543
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر