کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317858 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاهش رتبه اعتباری نوکیا در میان نگرانی‌های مالی

به گزارش سافت‌گذر ؛ نوکیا جایگاه گذشته خود در بازار گوشی‌های همراه را از دست داده و اکنون با مشکلات فراوانی هم در بازار تولید این دستگاه‌ها و هم در عرصه مالی مواجه است.

 

نوکیا همچنان در رقابت شدید چه با گوشی‌های قوی مثل آیفون و چه سیل گوشی‌های ارزان‌قیمت و ضعیف‌تر اندرویدی در بازار با مشکلات جدی مواجه است. فشاری که به بخش تولید گوشی‌های همراه این کمپانی وارد می‌شود به یکی از نگرانی‌های اصلی سرمایه‌گذاران و وام‌دهندگان به نوکیا تبدیل شده است.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ آژانس معتبر «استاندارد اند پور» (S&P) امروز در بحبوحه نگرانی‌ها درباره سلامت اقتصادی و به ویژه ذخایر مالی نوکیا، رتبه اعتباری این کمپانی را کاهش داد. کمپانی فنلاندی نوکیا چند روز پیش اعلام کرد که برنامه دارد تا «شبکه‌های نوکیا-زیمنس» (NSN) بخش مشترک خود با کمپانی زیمنس را با پرداخت 2.2 میلیارد دلار خریداری کند؛ اقدامی که تا حد زیادی از پشتیبانی بازار نیز برخوردار بود. این در حالی است که آژانس «استاندارد اند پور» معتقد است این اقدام نوکیا، و از سوی دیگر مشکلات این کمپانی در بازار تولید گوشی‌های همراه، بار زیادی را به ذخایر مالی نوکیا وارد خواهد کرد. رویترز به نقل از «استاندارد اند پور» می‌نویسد: «ما اکنون پیش‌بینی می‌کنیم که ذخایر مالی نوکیا در پایان سال 2013 حتی ممکن است تا 1.3 میلیارد یورو (1.67 میلیارد دلار) نیز کاهش پیدا کند.»

به همین خاطر نیز آژانس «استاندارد اند پور» رتبه اعتباری نوکیا را از BB- به B+ کاهش داده است؛ خود آژانس این رتبه جدید را این‌گونه تعریف می‌کند: «آسیب‌پذیرتر در مقابل تغییرات تجاری، مالی و اقتصادی؛ اما در حال حاضر دارای ظرفیت عمل به تعهدات مالی». بنابراین شرایط اعتباری نوکیا هنوز بحرانی نشده؛ اما در وضعیت خطرناکی قرار گرفته است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15676 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/04/15 تعداد مشاهده: 1822
کلید واژه ها: ,
سافت گذر