کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317833 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شناسایی حمله‌های گسترده باج‌افزار Darkleech

باج افزار

حمله‌های گسترده جدید به شیوه باج‌افزار بار دیگر این‌ گونه خاص از برنامه‌های مخرب سایبری را به تیتر خبرهای امنیتی مبدل کرده‌است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، باج‌افزار یا ransomware که گاهی آن‌ را scareware نیز می‌‌خوانند به برنامه‌های مخرب یا بدافزارهایی گفته می‌شود که پس از نصب شدن روی سیستم قربانی، دسترسی او را به بخشی از منابع و قابلیت‌ های سیستم محدود می‌کنند و از کاربر می‌خواهند در قبال آزاد کردن دوباره منابع سیستم، مبلغی را به‌عنوان باج به مهاجمان بپردازد.

در حمله‌های جدید که به با‌ج‌افزار Darkleech معروف شده‌است، مهاجمان ۳۰۰ دلار از قربانی‌شان پول درخواست کرده‌اند. طبق گفته پژوهشگران شرکت امنیتی Eset، این باج‌افزار بخشی جدید از یک حمله قدیمی‌تر و مسبوق به سابقه است.

که با استفاده از آلوده کردن یکی از ماژول‌های وب‌ سرور آپاچی به نام Darkleech، زیرساخت‌ شرکت‌ های میزبان وب را هدف می‌گیرد. متخصصان این شرکت افزودند، احتمالاً هکرها به شیوه نفوذ در برنامه‌های CPanel و Plesk نیز پی برده‌اند. شرکت‌ های میزبان معمولاً از این‌ دو برنامه برای مدیریت شبکه‌ها و وب‌ سایت‌ ها استفاده می‌کنند.

به گفته سباستین دوکوئت، از پژوهشگران شرکت مذکور، باج‌افزار Darkleech نخست خود را به وب‌ سایت‌ هایی که روی یک سرور آپاچی میزبانی می‌شوند می‌چسباند و یک iframe را در صفحه وب موردنظر بارگذاری می‌کند و باعث می‌شود کامپیوتر کاربران با باز کردن این صفحه، مسیر خود را به یک آدرس اینترنتی آلوده که از کیت مخرب Blackhole میزبانی می‌کند، تغییر دهد.

شرکت Eset طی هفته گذشته دست‌ کم ۲۷۰ وب‌ سایت آلوده را که با این شیوه کاربرانشان را به سایت آلوده منتقل می‌کردند شناسایی کرده‌است. کیت Blackhole می‌کوشد به مرورگرهای وب و همچنین افزونه‌های جاوا یا ادوبی ریدر که وصله‌گذاری نشده‌اند یا ضعف‌ هایی دارند نفود و چند برنامه آلاینده را روی کامپیوتر نصب کند.

یکی از این برنامه‌ها Nymaim نام دارد که کامپیوتر کاربر را قفل می‌کند و سپس برای باز کردن قفل از او باج می‌خواهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15708 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/04/17 تعداد مشاهده: 2295
سافت گذر