کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317969 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Toshiba سیستم ترجمه را برای تمامی تلفنهای همراه خود توسعه می دهد

اين برنامه كاربردي جديد كه نسخه اصلاح شده PC مي باشد داراي قابليت ترجمه به سه زبان انگليسي، چيني و ژاپني است.
 مسافراني كه به كشورهاي شرق آسيا مسافرت مي كنند از كمك سريع، ارزان و آساني كه اين فناوري به آنها عرضه نموده است بسيار سپاسگذار خواهند بود.
اين شركت يك سيستم ترجمه سه زبانه را با قابليت تشخيص صدا و صرف و نحوآوايي ارائه نموده است كه به آساني برروي تلفن همراه نصب مي شود.
برخلاف برنامه هاي كاربردي فعلي كه براي پردازش اطلاعات به يك سرور شبكه نياز دارند؛ اين نرم افزار به آساني تمامي عمل پردازش و ترجمه را صرفا درون تلفن همراه انجام مي دهند و عملا سبب حذف هزينه هاي مربوط به مكالمه در كشورهاي ديگر، رومينگ مي شود.
اين نرم افزار ابتدا به شناسايي زبان تكلم شده مي پردازد و به دو روش ترجمه آماري و ترجمه قاعده محور نتايج را ارائه مي دهد.
ماشين ترجمه آماري بر مبناي احتمال و ترتيب لغات درباره ساختار جمله تصميم مي گيرد در حاليكه ماشين ترجمه قاعده محور از يك پايگاه داده با بيش از صد جمله و عبارت بهره مي برد و سپس به استخراج معني مي پردازد.
يك نرم افزار PC مي تواند هر دو اين متدها را پياده سازد ولي يك نرم افزار تلفن همراه قابليت پياده سازي هر دوي اين متدها را ندارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1578 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.ir تاریخ خبر: 1388/10/24 تعداد مشاهده: 1489
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر