کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317971 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ماوسی که روی هوا کار می‌کند

لاجیتک كه در سال‌هاي اخير در زمينه توليد و عرضه محصولات و لوازم جانبي كامپيوتر فعاليت كرده است، توانسته به جايگاه خوبي در بازار اين محصولات دست پيدا كند.

به نوشته «دنياي اقتصاد»، اين شركت محصول جديدش را كه يك ماوس قابل شارژ بي‌سيم است، با قابليت‌هاي متفاوت از يك ماوس ليزري ساده توليد كرده است. MX Air كه توانايي كار روي ميز يا روي هوا را دارد به كاربرانش اجازه مي‌دهد تا مانند يك دستگاه كنترل تلويزيون از اين ماوس استفاده كرده و با استفاده از تکنولوژی Free Space به راحتي كامپيوترشان را از فاصله دور هدايت كنند.

اين ماوس جديد كه ظاهري شفاف و براق دارد با استفاده از تكنولوژي بي‌سيم 4/2 گيگاهرتزي مي‌تواند حدودا تا فاصله 10متري كار كند. به اين ترتيب كاربران اين ماوس محدوديت مكاني براي كار با آن نخواهند داشت. اين ماوس مجهز به تكنولوژي‌هاي MEMS، DPS و RFاست.



MX AIR همچنين از الگوريتم‌هاي جلوگيري از تداخل فركانس‌ها كه اغلب دستگاه‌هاي مجهز به تكنولوژي‌هاي بي‌سيم با برد زياد با اين مشكل مواجه هستند، بهره مي‌برد. اين محصول جديد قابليت تركيب و اجراي چند فرمان را به طور همزمان دارد. همچنين اين ماوس به جاي كليد چرخشي كه روي سطح خارجي اغلب ماوس‌ها قرار دارد، يك پنل لمسي دارد.



علاوه بر اين، MX AIR دو كليد كوچك براي انجام كارهاي سرگرمي مانند مكث/پخش و قطع صدا دارد. به اين ترتيب كاربران اين ماوس مي‌توانند به راحتي به موسيقي مورد علاقه‌شان از طريق كامپيوتر گوش كنند، آهنگ‌ها را عوض كرده و ميزان صدا را كم و زياد كنند بدون آن كه لازم باشد به ميز كامپيوترشان برگردند.



بنا به گزارش شركت لاجيتك، ماوس MX Air تحولي عميق در كنترل پيشرفته محيط كار كامپيوتر‌هاي شخصي به وجود مي‌آورد و در عين حال بهترين گزينه براي كساني است كه از كامپيوتر خود به عنوان آرشيو موسيقي، مرورگر صفحات اينترنت يا حتي به عنوان يك Digital Media در اتاق پذيرايي بهره مي‌برند. به اين دليل اين ماوس براي كاربراني كه اتاق بزرگ دارند و براي كار با كامپيوترشان مجبور به طي مسافت طولاني هستند، كاملا مناسب است.



ماوس MX Air لاجيتك از محصولات شركت رايان بدرالكتريك با گارانتی شركت مهندسي بدرسرويس به بازار عرضه شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1579 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: تابناک تاریخ خبر: 1388/10/26 تعداد مشاهده: 1409
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر