کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318438 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رقیبی که بزرگترین تولید کننده رایانه‌های شخصی را پشت سر گذاشت

رایانه

براساس گزارش منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی IDC، شرکت چینی لنوو سرانجام موفق شد با پشت‌ سر گذاشتن HP عنوان بزرگترین تولیدکننده رایانه‌های شخصی در جهان را طی فصل دوم سال جاری میلادی از آن خود کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، در فصل دوم سال جاری میلادی در مجموع ۷۵٫۶ میلیون دستگاه رایانه شخصی وارد بازار جهانی شد که این رقم نسبت به تعداد کامپیوترهای عرضه شده در مدت مشابه سال ۲۰۱۲ میلادی کاهش ۱۱٫۴ درصدی را نشان می‌داد.

لازم به ذکر است که وضعیت عرضه جهانی رایانه‌های شخصی در این دوره زمانی دقیقا مشابه پیش‌ بینی‌های قبلی کارشناسان بود. کارشناسان احتمال داده بودند که در این دوره زمانی مجموع رایانه‌های شخصی عرضه شده به بازار جهانی با کاهش ۱۱٫۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۷۵٫۴ میلیون دستگاه می‌رسد.

البته باید توجه داشت که مناطق خاورمیانه، اروپا و آفریقا(EMEA) و همچنین منطقه آسیا پسیفیک به‌جز ژاپن اندکی کمتر از پیش‌ بینی‌های قبلی موفق به فروش رایانه‌های شخصی شدند.

مرکز تحقیقاتی IDC در گزارش خود توضیح داد که این بازار همچنان مشکلاتی را بر سر نسل جدید رایانه‌های شخصی لمسی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ دارد و در این میان قیمت اولترابوک‌ ها هم به همراه مشکلات اقتصادی باعث کاهش فروش این محصولات شده است.

در فصل دوم سال جاری میلادی بسیاری از تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی و همچنین برخی مناطق جهان بر کاهش موجودی خود در این زمینه تاکید داشتند که این مسئله می‌تواند اثرات قابل ملاحظه‌ای را بر بازار جهانی رایانه‌های شخصی در فصل دوم سال جاری میلادی برجا بگذارد.

مرکز تحقیقاتی IDC که وضعیت بازار جهانی رایانه‌های شخصی در فصل دوم سال جاری میلادی را به درستی پیش‌ بینی کرده بود بر این باور است که در نیمه دوم امسال وضعیت بهتری در این بازار مشاهده می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15829 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/04/24 تعداد مشاهده: 1596
کلید واژه ها: ,
سافت گذر