کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317969 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل ممنوعیت واردات گوشی های نوکیا را خواستار شد

اپل با ارایه درخواست ممنوعیت واردات تلفنهای همراه شركت نوكیا به آمریكا، مبارزه حقوقی علیه این سازنده فنلاندی را تشدید كرد.

تقاضای اپل برای دومین بار به كمیسیون تجارت بینالملل آمریكا ارائه میشود كه مسوول رسیدگی به عملكردهای تجاری غیرمنصفانه شامل نقض امتیاز انحصاری و نام تجاری است.

نوكیا ماه گذشته شكایتی را تنظیم و مدعی شده بود دستگاههای اپل از هفت امتیاز انحصاری متعلق به این شركت تخطی كردهاند.

اختلاف امتیاز انحصاری میان این دو شركت در ماه اكتبر و بهدنبال شكایت نوكیا از اپل به دلیل نقض 10 امتیاز انحصاری این شركت در آیفون آغاز شد و اپل نیز در ماه دسامبر با شكایت متقابل از نوكیا و متهم كردن این شركت به نقض 13 امتیاز انحصاریش، واكنش نشان داد.

نوكیا كه بزرگترین سازنده تلفن همراه در جهان به شمار میرود، سال گذشته و با محبوبیت صعودی آیفون، سهم بازارش را از دست داده است و به نظر میرسید بهدنبال جبران آن از طریق شكایت حقوقی در دادگاه است كه این تاكتیك اغلب در صنعت فنآوری مشاهده میشود.

این شركت پیش از انجام شكایت، نخستین ضرر سه ماههاش در طی 10 سال گذشته را اعلام كرد در حالی كه رقبای این شركت از جمله سازندگان بلك بری و آیفون بازار تلفن هوشمند را به تسخیر درآوردند و اپل در همان سه ماهه از رشد 46 درصدی سود با وجود شرایط ركود حاكم بر بازار خبر داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1584 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1388/10/27 تعداد مشاهده: 1311
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر