کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317971 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال تبانی کارمندان گوگل در حمله‌ی اینترنتی

گوگل در حال تحقيق است تا دريابد آيا كارمندان اين شركت به تسهيل حمله سايبري اخير عليه اين غول اينترنتي كمك كرده‌اند يا خير.

 

 گوگل كه بزرگ‌ترين موتور جست‌وجوي جهان به شمار مي‌رود، هفته گذشته از حملات سايبري پيشرفته‌اي خبر داد كه در نيمه ماه دسامبر عليه شبكه اين شركت انجام گرفته است.

بر اساس گزارش رويترز به نقل از منابع آگاه، اين حمله كه در جريان آن افراد داراي دسترسي به بخش‌هاي ويژه‌اي از شبكه هاي گوگل، هدف گرفتند ممكن است توسط افرادي تسهيل شده باشد كه در دفتر گوگل در چين كار مي‌كنند اما سخنگوي گوگل با بيان اينكه تحقيقات همچنان در جريان است از اظهارنظر در اين مورد خودداري كرد.

به گفته تحليلگران امنيتي، نرم‌افزار مخرب مورد استفاده در حمله عليه گوگل نوع تغييريافته‌اي از تروژان Hydraq بوده است. يك تروژان نرم‌افزار مخربي است كه به‌محض وارد شدن به يك رايانه، امكان دسترسي غيرمجاز به آن را فراهم مي‌كند اما پيشرفتگي حمله اخير مربوط به شناختن افرادي بوده كه بايد مورد حمله قرار مي‌گرفتند و نه خود نرم‌افزار مخرب.

بر اساس گزارش رسانه‌هاي محلي، كارمندان گوگل چين منكر دسترسي به شبكه‌هاي داخلي پس از 13 ماه ژانويه شده‌اند، در حاليكه برخي از كارمندان قرار است از كار بركنار شوند و سايرين به دفاتر مختلف در فعاليت‌هاي آسيا اقيانوسيه گوگل منتقل شده‌اند.

گوگل همچنان در حال اسكن شبكه‌هاي داخلي خود از زمان وقوع حملات سايبري است و از سوي ديگر چين با كم اهميت نشان دادن تهديد گوگل براي خروج از اين كشور اعلام كرده راه‌هاي زيادي براي حل اين مشكل وجود دارد اما همچنان تاكيد دارد كه شركت‌هاي خارجي شامل گوگل بايد از قوانين اين كشور پيروي كنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1607 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/10/30 تعداد مشاهده: 1190
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر