کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317873 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازار داغ گوشی‌های تایوانی در جهان

HTC One Mini

افزایش فروش گوشی‌های هوشمند تایوانی در بازار جهانی که به دنبال افزایش فروش گوشی‌های HTC One و HTC Desire صورت گرفته، رکوردی تازه از خود برجا گذاشته است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، بررسی فصلی جدید مرکز تحقیقاتی MIC نشان داد در ۳ ماه گذشته ارزش بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ساخت کشور تایوان در مجموع به ۲٫۳ میلیون دلار رسیده است که این رقم رشد متوالی ۶۸٫۵ درصدی را نشان می‌دهد.

“اِدی هان”(Eddie Han) از محققان بخش ارتباطات موبایلی در مرکز MIC در این خصوص توضیح داد: عوامل اصلی در افزایش ارزش بازار جهانی گوشی‌های هوشمند تایوانی مربوط به فروش بیشتر گوشی‌ New HTC One می‌شود که براساس آمار موجود ۵۰ درصد گوشی‌های تایوانی فروخته شده در جهان طی فصل گذشته را این محصول تشکیل ‌داده است.

او همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: به صورت همزمان شرکت ایسوس گوشی هوشمند PadFone Infinity را معرفی کرد که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت و طی فصل دوم سال جاری میلادی عرضه آن افزایش یافت. عملکرد گوشی‌های New HTC One و ASUS PadFone Infinity در مجموع توانست حضور گوشی‌های تایوانی در بازار جهانی را افزایش دهد و درآمدهای این بازار را بیشتر کند.

بررسی نیمه دوم سال جاری میلادی نشان می‌دهد که دو شرکت سامسونگ و اپل قصد دارد در پایان فصل سوم بهترین گوشی خود را روانه بازار کنند و که این مسئله می‌تواند بر بازار جهانی تاثیرات قابل ملاحظه‌ای برجا بگذارد. پیش‌ بینی می‌شود که تاثیرات اصلی عرضه این گوشی‌های هوشمند از جانب دو شرکت یاد شده بر بازار گوشی‌های ساخته شده در کشور تایوان طی فصل چهارم ۲۰۱۳ به طور مشهود مشاهده شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16172 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/05/16 تعداد مشاهده: 2193
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر