کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9368 | مشاهده و دانلود: 757277089 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/06 | اعضاء: 318437 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصاویری از موس و صفحه کلید جدید و عجیب مایکروسافت

مایکروسافت موس و صفحه کلید شکاف دار عجیب و غریبی را به صورت ارگونومیک راهی بازار کرده است.

آنچه تحت عنوان  Sculpt Ergonomic Desktop عرضه شده، شامل صفحه کلید جدا از هم با شکاف بین دو سوی کیبورد و نیز موسی حجاری شده است. مایکروسافت اعلام کرده هدف از عرضه، سلامت کاربران هنگام کار با ابزارهای کامپیوتری بوده است تا دستان دچار آسیب های مفصلی احتمالی هنگام کار طولانی مدت نشوند.

موس جدید شکلی نامتقارن به خود گرفته و مشابه موس های اخیر مایکروسافت، مزین به منوی استارت ویندوز روی آن بوده و با زدن آن می توانید منوی استارت را در ویندوز بیاورید و یا به صفحه دسکتاپ خود بازگردید.

موس در مقایسه با صفحه کلید، معمولی به نظر می رسد. صفحه کلید جدا از هم از زمان 1994 توسط مایکروسافت به صورت ارگونومیک عرضه شده است اما ظاهرا طرح اصلی خیلی متناسب با سلامت کاربران ساخته نشده و حالا در مدل جدید طراحی عجیب و غریب به نظر می رسد و مایکروسافت معتقد است این مدل سالم تر از مدل های قبلی برای کاربران است.

اما آنچه بحث می شود فقط در مورد جدا سازی و تقسیم کیبورد است؟ قبلا شکاف بین دو سوی کیبورد با پلاستیک پر شده بود و معمولا با دگمه چرخش و یا زوم این فاصله پر شده بود. اما مدل جدید فقط یک شکاف و انهم به صورت فضای خالی تعریف شده است.

مایکروسافت نام صفحه کلید را مانتاری {لینک}گذاشته است. ماشین حساب و کلید اعداد به صورت جدا از کیبورد تعبیه شده تا کاربر بتواند آن را در قسمت چپ یا راست خود قرار دهد.

قیمت این موس و کیبورد 129 دلار است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16301 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1392/05/24 تعداد مشاهده: 2440
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر