کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/14 | اعضاء: 317543 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تست استقامت و طول عمر باتری اسمارت فون Huawei Ascend P6

تست استقامت و طول عمر باتری اسمارت فون Huawei Ascend P6اسمارت فون Ascend P6 محصولی از کمپانی Huawei می باشد، که به گفته کمپانی سازنده، به عنوان باریک ترین اسمارت فون جهان معرفی شده است. بررسی عملکرد تست باتری اسمارت فون Huawei Ascend P6 توسط سایت gsmarena تقریبا انجام شده است.

از مشخصات این اسمارت فون، پردازنده چهار هسته ای Cortex-A9 که تا حدودی منسوخ شده می باشد هرچند کمپانی Huawei می گوید آن بهینه سازی بسیاری را برای میزان مصرف خود انجام می دهد. نمایشگر کم قدرت IPS بر روی باتری به ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت خوشایند می باشد. به همین منظور، طی یک بررسی، عملکرد باتری اسمارت فون مذکور را در سه بخش زمان مکالمه، وبگردی و پخش فیلم مورد آزمایش قرار داده و نتایج حاصل از این آزمون ها را در ادامه برای شما به نمایش گذاشته ایم.

برای دیدن کامل مقایسه اینجا کلید کنید

اولین بخش آزمون ما، مربوط به تست زمان مکالمه 3G است. نتیجه بدست آمده، مدت زمانی بیش از ۱۴ ساعت را بیان می کند که امتیاز بسیار خوبی است و بیش از حد از رتبه رسمی ارائه شده توسط Huawei فاصله ندارد.

برای دیدن کامل مقایسه اینجا کلید کنید

دومین بخش آزمون، به وبگردی اختصاص دارد. نتیجه بدست آمده در این بخش نیز ۶ ساعت و ۳۰ دقیقه می باشدکه بسیار تماشایی نیست، هرچند حضور آن در میانه نمودار به اندازه کافی تضمین شده می باشد.

برای دیدن کامل مقایسه اینجا کلید کنید

سومین بخش آزمون هم مربوط به پخش ویدئو می باشد. با نتایج بدست آمده در این بخش، با زمان ۶ ساعت و ۵۵ دقیقه منتج شده است. این امتیاز بدست آمده حتی به بهترین امتیاز دیده شده در جدول برای اسمارت فون Motorola RAZR MAXX (ICS) با زمان ۱۶ ساعت و ۲۵ دقیقه نزدیک نمی باشد، اما آن برای حداقل یک جفت از فیلم های طولانی و یک یا دو قسمت از سری های مورد علاقه شما به منظور پرکردن سفرهای طولانی کافی است.

رتبه استقامت دستگاه مذکور ۴۶ ساعت می باشد. در واقع این تست و آمارها نشان می دهد، در صورتی که شما وقت خود را در روز، یک ساعت برای مکالمه، پخش ویدئو و وبگردی از طریق این گوشی بگذارید، در هر ۴۶ ساعت نیاز به یکبار شارژ کردن آن دارید.
امیدواریم بررسی های تست باتری انجام شده کمک بزرگی برای انتخاب بهتر شما خوانندگان نماید.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16386 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: topinearth.com تاریخ خبر: 1392/05/29 تعداد مشاهده: 2526
سافت گذر