کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317856 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعطیلی عمدی برخی فروشگاه‌های موبایل

همزمان با ورود بازرسان تعزیرات به منظور شناسایی فروشگاه‌های عرضه کننده موبایل‌های بدون طرح شبنم بیشتر مغازه‌های یکی از مراکز بزرگ خریدوفروش موبایلی در تهران حالت نیمه تعطیل به خود می‌گیرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از نقل از برخی از فروشندگان،‌ همزمان با تشدید برخوردهای مامورهای نیروی انتظامی و کلانتری تهران در خصوص دستگیری دلالان و فروشندگان موبایل‌های سرقتی و همچنین حضور بازرسان تعزیرات و ستاد مبارزه با قاچاق کالاو ارز، برخی فروشندگان عرضه کننده کالاهای قاچاقی مغازه‌های خود را حالت نیمه تعطیل در می‌آورند.
بر اساس این گزارش در پی طرح جدید ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخوردهای ماموران و بازرسان گوشی‌های قاچاقی که بدون طرح شبنم و هولوگرام هستند از سطح بازار تلفن همراه جمع آوری می‌شوند.
این اظهارات در حالی بیان می‌شود که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات گسترده‌ و اساسی در خصوص شناسایی محموله‌های قاچاق در حال انجام داده است.
"سردارمهدی ابویی" معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفت و گو با خبرنگار موبنا با تایید مطالب فوق اظهار داشته که در پی طرح جمع آوری گوشی‌های قاچاق که از بهمن ماه سال گذشته در کشور اجرا شد این ستاد برنامه‌های مستمر و مدونی را برای شناسایی و جلوگیری از ورود کالاهای دیجیتالی قاچاق به خصوص گوشی‌ تلفن همراه دارد.
وی با اشاره به شناسایی مستمر و پی در پی قاچاقچیان و عرضه کنندگان موبایل‌های قاچاقی در سطح بازار گفته در صورت شناسایی و ثبت و ضبط مداوم محموله‌های قاچاق شاهد کاهش فعالیت واردکنندگان و پخش کنندگان غیرقانونی این کالای ارتباطی و دیجیتالی در سطح بازار می‌شویم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16409 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/05/31 تعداد مشاهده: 1355
کلید واژه ها: ,
سافت گذر