کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317973 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برترین هتل های دیجیتالی جهان

دیگر روزهای بیگانگی زندگی روزمره با تكنولوژی و كاربردهایش به سر آمده است. این روزها دیگر تكنولوژی در تمام بخشهای زندگی همه ما جریان دارد، تا جایی كه حتی برای تفریح و گردش هم به كمكمان میآید.

درست به همین دلیل هم هست كه این روزها گردشگری مجازی یا حتی گردشگری تكنولوژی سهم قابل توجهی از صنعت گردشگری دنیا را به خود اختصاص داده و درآمد چشمگیری را هم در اختیار كشورهای فعال در این زمینه میگذارند. درست به همین دلیل هم هست كه صنعت هتلداری هم به تكنولوژیهای جدید روی آورده است.

با این اوصاف دیگر زمان آن به سر رسیده كه به هتلهای مجهز به ساعتهای زنگدار و تلویزیونهای لامپی و CRT قدیمی هتلهای مدرن گفتهشود. مسافران و گردشگران امروزی حالا دیگر به دنبال اتاقها و هتلهایی با امكانات مدرن و مطابق با تكنولوژی روز هستند كه بتوانند تمام نیازهای آنها را برآورده كنند. به این ترتیب هم وبسایت AksMen.com به تازگی فهرستی از ده هتل تكنولوژیك برتر دنیا منتشر كرده است. این هتلها در واقع از تكنولوژیهای مدرن و جدید در ساختارشان بهره میبرند. این هتلها به ترتیب عبارتند از:

1 - هتل Helix در ابوظبی:

یك هتل نیمه ساز كه از حالا توجه كارشناسان و فعالان حوزه انرژی و تكنولوژی را به خودش جلب كرده است. این هتل در واقع از تمام تكنولوژیهای جدید برای صرفهجویی در مصرف انرژی بهره میبرد. طراحی بیرونی این هتل كاملا مدرن و به صورت مارپیچ بوده و از پنلهای ویژهای به نام Grow پوشیده شده است. این پنلهای قابل بازیافت كه در اندازههای كوچك روی بدنه بیرونی این هتل و به صورت نمای آن نصب شدهاند، نتیجه كار گروهی از كارشناسان تكنولوژی به نام SMIT است كه انرژی مورد نیاز هتل را از باد و خورشید تامین میكنند. این هتل دارای درهای هوشمند جمعشدنی است كه در مواقع لازم برای تهویه هوای داخل هتل باز شده و هوای مطبوع ساحلی را وارد فضای هتل میكند. این درها قابل برنامهریزی بوده و میتوانند به خوبی جایگزین دستگاههای ایركاندیشن شوند. علاوه بر این در داخل فضای هتل یك آبشار بزرگ از آب دریا تعبیه شده است كه میتواند به خنك شدن هوای داخل اتاقها كمككند. این هتل دارای 208 اتاق بوده و قرار است تا دو سال آینده به بهرهبرداری برسد.

2 - هتل Sax در شیكاگو:

یك اقامتگاه تكنولوژیك واقعی برای طرفداران كاربردهای مختلف تكنولوژی. این هتل در بدو ورود مسافرانش به هر كدام از آنها یك لپتاپ و یك دستگاه mp3player شركت مایكروسافت، یعنی Zune میدهد تا در طول اقامتشان از آنها استفاده كنند. علاوه بر اینها، این هتل امكاناتی مانند دسترسی به اینترنت پر سرعت به صورت رایگان، اینترنت Wi-Fi، تلویزیونهای ماهوارهای، تلفن ماهوارهای و ... است كه میتواند اقامتی منحصر به فرد و به یاد ماندنی را برای كاربرانش به همراه بیاورد. این هتل دارای 250 اتاق بوده و علاوه بر اینها كارگاهها و سوئیتهای تكنولوژی است كه برای اهالی فن و تكنولوژی میتوانند جذابیت بسیاری داشته باشند. این سوئیتها خدمات بهتری را در اختیار طرفداران تكنولوژی قرار میدهند. تلویزیونهای LCD بزرگ در لابی هر طبقه از دیگر ویژگیهای این هتل است و نكته جالب و منحصر به فرد در این هتل سالن استراحت طبقه ششم آن است كه امكان انجام بازی با كنسول محبوب Wii را روی كاناپههای بزرگ و راحت به میهمانان میدهد.

3 - هتل 1000 ایالت سیاتل:

این هتل یكی از بهترین هتلهای چهار ستاره ایالات متحده است كه از تكنولوژیهای جدیدی برای ارائه خدمات به مهمانانش استفاده میكند. علاوه بر بهرهبرداری از تكنولوژیهای جدید در معماری و ساخت این هتل كه در نوع خودش جالب است، مهمترین خدمات این هتل كه كاملا منحصر به فرد است، مجهز بودن اتاقهای آن به سیستم زنگ در الكترونیكی بیصدا است. این سیستم به این صورت است كه وقتی مسوولان نظافت اتاقها این زنگهای الكترونیكی را میزنند، یك اسكنر الكترونیكی در داخل اتاق فعال میشود. این اسكنر در صورتی كه هیچ حركتی را تشخیص ندهد، علامت مزاحم نشوید را برای مسوولان نظافت نمایش میدهد تا به این ترتیب آنها از نبودن مهمانان در اتاق با خبر شده و در زمان دیگری مراجعه كنند.

4 - هتل Peninsula در توكیو:

این هتل شاید خیلی جدیتر به دنبال ارائه خدمات تكنولوژیك به مهمانانش است، تا جایی كه حتی یك دپارتمان خدمات الكترونیك هم برای این كار راهاندازی كرده است. همه اتاقهای این هتل دارای سیستم رادیوی اینترنتی با امكان دسترسی به 3 هزار ایستگاه رادیویی، دسترسی به اینترنت پر سرعت، تلفن اینترنتی با اكانت Skype و... است كه میتواند برای طرفداران تكنولوژی و مصرفكنندگان پر و پا قرص محصولات الكترونیكی جذابیت خوبی داشته باشد.

5 - هتل Blow Up Hall در لهستان:

این هتل در واقع انتخاب مناسب و جالبی برای طرفداران جدی گوشی موبایل شركت Apple یعنی iPhone است. در حقیقت iPhone در این هتل نقش با اهمیتی دارد و تمام خدمات مورد نیاز مهمانان را در اختیار آنها قرار میدهد. به این ترتیب مهمانان این هتل هیچ كلیدی برای ورود به اتاقشان ندارند و تنها شماره تلفن آنها نشانگر محل اقامتشان است. هر مهمان در این هتل یك iPhone دارد كه علاوه بر امكان دسترسی به اتاق، دسترسی به اینترنت پرسرعت و برقراری تماس تلفنی، قابلیت دسترسی به اطلاعات توریستی مورد نیاز مهمانان را به صورت نرمافزاری در اختیار آنها قرار میدهد. این هتل كه به هتل هنر الكترونیكی شهرت دارد، از افكتهای ویدئویی ویژهای هم در لابی هر طبقه بهره میبرد.

6 - هتل Upper House در هنگكنگ:

در این هتل همه كارها به صورت كاملا بدون كاغذ انجام میشود. این هتل در ابتدای ورود هر مهمان یك دستگاه iPod Touch به آن میدهد كه از قبل روی آن بازیها، موسیقی و اطلاعات مورد نیاز درباره هتل و محیط اطراف آن را روی آن نصب كردهاند. این مهمانان قابلیت دسترسی به اینترنت پر سرعت و نامحدود را داشته و میتوانند از خودروهای اختصاصی Lexus هتل با اینترنت Wi-Fi رایگان در آنها هم لذت ببرند.

7 - هتل Mama Shelter در پاریس:

صرفنظر از طراحی منحصر به فردو معماری جالب این هتل، امكانات متفاوت آن برای هر مهمانی میتواند جذاب باشد. در هر كدام از 172 اتاق این هتل یك دستگاه iMac با نمایشگر بزرگ 24 اینچی تعبیه شده است كه در واقع نقش مركز سرگرمی را برای مهمانان ایفا میكند. مهمانان این هتل همچنین به اینترنت Wi-Fi رایگان هم دسترسی دارند.

8 - هتل Montage Beverly Hills:

این هتل در واقع مصداق عینی صرفهجویی در مصرف انرژی با استفاده از تكنولوژیهای جدید است. تمام سیستمهای گرمایشی، سرمایشی و نور در اتاقهای این هتل به صورت هوشمند و الكترونیكی است. این هتل میتواند انتخاب خوبی برای مدافعان حفظ محیطزیست و صرفهجویی در مصرف انرژی باشد.

9 - هتلهای Element در ایالات متحده آمریكا:

این مجموعه هتلها علاوه بر مجهز بودن به سیستمهای مصرف بهینه انرژی، به مهمانانشان یك دستگاه كنسول بازی Nintendo DS هدیه كرده و نرمافزارهای آموزشی متنوعی را در اختیار آنها قرار میدهد.

10 - هتل Pod در نیویورك:

این هتل با هدف مهمانان جوان و طرفداران تكنولوژی طراحی و ساخته شده است. مهمانان این هتل از امكاناتی مانند اینترنت Wi-Fi رایگان، تلویزیونهای LCD بزرگ و اسپیكرهای پر قدرت و ویژه iPod و iPhone بهره میبرند.
علاوه بر این امكانات، مهمانان این هتل میتوانند در یك شبكه اجتماعی داخلی در هتل هم عضو شده و از

قابلیتهای متنوع آن لذت ببرند.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1661 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی‌تی ایران تاریخ خبر: 1388/11/08 تعداد مشاهده: 1468
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر