کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317971 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپراتورهای وایرلس به Upgrade های خود سرعت می بخشند

مشتریان تلفن هوشمند و برنامه های کاربردی با پهنای باند وسیع که از فناوریهای وایرلس بهره می برند برای سرعت بخشیدن به عمده upgrade های خود در نسل جدید شبکه هایشان بهره می برند.
بزرگترین چالشی که پیش روی این اپراتورهای وایرلس است، اطمینان حاصل کردن از این است که آنها در بخشی از شبکه هایشان با نام Backhaul دارای ظرفیت کافی برای تغذیه مشتریان داده ای وایرلس خود باشند.به طور خلاصه اینکه هدف از تمامی این تلاشهای پیوسته بدین منظور صورت می گیرد که مشتریان تلفن هوشمند چه امروز و چه در آینده، همانند مشتریان iPhone در خشم و عصبانیت به سر نبرند.
Backhaul در اولویت لیست معضلاتی است که حتی قبل از ساخت شبکه های 4G بدان توجه شده بود. به گفته Scott Imhoff مدیر شرکت تلفن های همراه موتورولا؛ می توان امواج ارسالی تمامی برجهای تلفن همراه را ارتقاء و Upgrade نمود اما اگر دارای pipe های ترافیکی کافی نباشید، نمی توان کار امیدوارانه ای جهت بهبود آن انجام داد.از اینرو است که هر اپراتور وایرلس عمده در آمریکا به سرعت بخشیدن به پروژه های ارتقاء Backhaul خود و فراهم آوردن تجهیزات پرداخته است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1665 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/11/10 تعداد مشاهده: 1409
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر