کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317876 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساعت هوشمند سامسونگ ۲۹۹ دلار قیمت خورد

گالکسی Gear

سامسونگ امروز به طور رسمی و پیش از نمایشگاه IFA ۲۰۱۳ از ساعت هوشمند خود با نام گالکسی Gear رونمایی کرد. این ساعت هوشمند دارای نمایشگر ۱٫۶۳ اینچی و از نوع Super Amoled است و نمایشگر آن وضوح ۳۲۰*۳۲۰ پیکسل را دارد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، این ساعت که دارای میکروفون و اسپیکر است و توانایی درک دستورات صوتی کاربران را دارد، ۷۰ برنامه کاربردی از قبیل برنامه‌های ورزشی، نقشه، پخش موسیقی، دوربین، چت و… را در دل خود گنجانده است. استیل قرار گرفته دور صفحه این ساعت نیز ضد زنگ و موجب جذابیت این محصول شده است هرچند که از جذابیت بند آن که از جنس پلاستیک است نیز نباید غافل شد.

این گوشی سرانجام با رونمایی‌اش نشان داد که از سیستم عامل اندروید استفاده نکرده و برای بهره‌برداری از این امکان باید با استفاده از بلوتوث به گوشی متصل شد که تا حال حاضر هم تنها امکان اتصال به گالکسی نوت۳ و ۱۰٫۱ وجود دارد و تا آپدیتی برای آن ارائه نشود، امکان استفاده از دیگر گوشی‌ها وجود ندارد.

باتری این گوشی ۳۱۵ میلی‌آمپر ساعت است و تا ۲۵ ساعت قابلیت ذخیره انرژی را دارد. پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی در کنار رم ۵۱۲ مگابایتی نیز قدرت پردازشی برنامه‌های کاربردی در نظر گرفته شده برای این ساعت را به ارمغان آورده است. جالبتر از هر موضوعی اینکه، Gear سامسونگ دوربین ۱٫۹ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری HD نیز دارد و این برای کسانی که وابستگی خاصی به دوربین گجت‌ها دارند بسیار حائز اهمیت است.

از نکات ویژه این ساعت که لقب هوشمند را گرفته، قابلیت تشخیص دستگاه مادر در اطراف است به گونه‌ای که اگر از دستگاه اصلی به عنوان مثال تلفن هوشمند که منبع اطلاعاتی آن است به فاصله یک متر و نیم فاصله بگیرد، کاملا قفل می‌شود و با نزدیک شدن به آن مجددا از قفل خارج می‌شود. این ساعت ۷۳٫۸ گرمی‌ قرار است در رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی، بژ، خاکستری، قهوه‌ای، طلایی و لیمویی و با قیمت ۲۹۹ دلار راهی بازار شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16740 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/06/20 تعداد مشاهده: 1966
سافت گذر