کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317855 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینتل پردازنده کوارک را برای ابزارهای پوشیدنی معرفی کرد

در میان خبرهای اپلی یک خبر هم از کمپانی اینتل داریم؛ پردازنده‌های جدید Quark اینتل با مصرف و اندازه کم برای استفاده در ابزارهای پوشیدنی معرفی شد.

Intel-Quark-Chipset

به گزارش سافت‌گذر به نقل از گفته اینتل هر هسته پردازنده Quark تنها یک چهارم هسته‌های به کار رفته در پردازنده اتم است و تنها یک دهم آن انرژی مصرف می‌کند. مدیر عامل اینتل “برایان کرژانیچ” در کنفرانس دیشب اینتل یک پردازنده Quark X1000 را به حضار نشان داد و گفت که این چیپست برای “اینترنت اشیا” کاربرد دارد؛ معنی این اصطلاح را می‌توانید از اینجا بخوانید اما به طور خلاصه منظور اشیای خاصی و قابل شناسایی است که در یک ساختار اینتترنت شکل هستند. اینتل قصد دارد بوردهای راهنمای و نرم‌افزارهایی را برای تولیدکنندگان علاقمند عرضه کند تا بتوانند از این چیپست در هر وسیله‌ای مثل ساعت‌های هوشمند استفاده کنند.

Bryan-Krzanich

سپس مدیرعامل اینتل یک وسیله شبیه به ساعت هوشمند را به حضار نشان داده و می‌گوید “بله، ما روی ابزارهای پوشیدنی کار کرده‌ایم.” همچنین نکته مهم دیگر “قابلیت تغییر و ترکیب” خوب این چیپست است به طوری که درست مانند چیپست‌های ARM سازندگانی مانند اپل، کوالکام و سامسونگ می‌توانند حق معنوی آن را خریداری کرده و با تغییرات دلخواه چیپست‌های مختلف خود را تولید کنند.

Intel-Quark

به گفته کرژانیچ اینتل قصد دارد در همه زمینه‌های محاسباتی پیشرو باشد؛ چه در لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند و چه در گجت‌های پوشیدنی. اینتل همچنین هدف اصلی تولید این چیپست‌ها را گجت‌هایی با مصرف شارژ پایین‌تر و سبک‌تر اعلام کرده است.

زمان عرضه این چیپست‌ها یک چهارم پایانی سال ۲۰۱۳ اعلام شده است و احتمالاً گجت‌های با این چیپست را تا سال آینده میلادی نخواهیم دید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16763 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/06/21 تعداد مشاهده: 2037
سافت گذر