کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317973 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نمایش جدیدترین به‌روزرسانی ویندوزموبایل در اسپانیا

مايكروسافت درباره نسخه جديد سيستم عامل ويندوز موبايل خود، ماه آينده در نمايشگاه كنگره جهاني موبايل در بارسلون اسپانيا صحبت خواهد كرد.

 به گفته مدير مالي مايكروسافت، اين شركت به شدت در حال كار برروي نسخه جديد ويندوز موبايل است و چند هفته ديگر در بارسلون بيش‌تر در مورد آن صحبت خواهد كرد.

يكي ديگر از مديران مايكروسافت نيز از پيشرفت اين شركت در فضاي موبايل سخن گفته و وعده داده اخبار بيش‌تري در اين زمينه در نمايشگاه بارسلون منتشر شود.

اظهارات اين دو مقام مايكروسافتي تكرار اظهارات استيو بالمر، مدير اجرايي مايكروسافت است كه پيش‌تر گفته بود اين شركت آخرين پيشرفته صورت گرفته درباره ويندوز موبايل را در نمايشگاه بارسلون اعلام مي‌كند اما هنوز معلوم نيست، مايكروسافت چه چيزي را رونمايي خواهد كرد.

بسياري منتظرند مايكروسافت درباره ويندوز موبايل 7 كه ارتقاء بزرگ بعدي براي سيستم عامل تلفن همراه اين شركت است، صحبت كند اما مايكروسافت در هفته‌هاي اخير ترديدي در اين مورد بوجود آورده است.

همچنين ممكن است ويندوز موبايل 6.6 معرفي شود كه نسخه ارتقاءيافته از ويندوز موبايل 6.5 است اما يك پيش‌بيني معروف ديگر از امكان رونمايي تلفن زون توسط مايكروسافت حكايت دارد.

ويندوز موبايل 7 گمانه‌زني و علاقه زيادي را جلب كرده زيرا در برابر محبوبيت افزايش يافته گوشي‌هاي آندرويدي و آيفون اپل رقيب، ارتقاي بزرگ بعدي خواهد بود كه از سوي مايكروسافت منتشر مي‌شود. بر اساس آخرين شايعات، ممكن است اين نرم‌افزار در دو نسخه بيزنيس و مديا منتشر شود و ايكس باكس لايو نيز در آن يكپارچه شود.

در حالي كه انتظار مي‌رود ويندوز موبايل 7 در سال جاري منتشر شود اما شايعاتي مبني بر به تاخير افتادن انتشار آن تا سال 2011 به گوش مي‌رسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1681 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/11/11 تعداد مشاهده: 1205
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر