کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317971 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هرمزگان رتبه نخست کشوری در حوزه IT

براساس ارزيابي‌هاي صورت گرفته تا پايان آذرماه، استان هرمزگان با کسب امتياز 95 توانسته است رتبه نخست کشوري را درخصوص تحقق شاخص‌هاي بخشي فن‌آوري اطلاعات در برنامه چهارم به خود اختصاص دهد.

سعيد مهديون - مدير عامل شرکت فن‌آوري اطلاعات ايران - با بيان اين مطلب اظهار كرد: استان خراسان رضوي و گلستان به ترتيب با کسب امتيازهاي 91 و 89 رتبه‌هاي دوم و سوم را به‌دست آورده‌اند.

وي افزود: در بخش خانه‌هاي شهري متصل به شبکه اطلاع‌رساني، استان تهران با تحقق بيش از 133 درصدي اهداف برنامه چهارم رتبه نخست را از آن خود کرده است.

او با بيان اين که روستاهاي بالاي 100 نفر متصل به شبکه اطلاع‌رساني نيز از ديگر شاخص‌هاي برنامه چهارم در حوزه بخشي فن‌آوري اطلاعات است، گفت: استان‌هاي اردبيل، آذربايجان شرقي و خراسان شمالي به ترتيب با تحقق 224، 210 و 209 درصدي اهداف برنامه، رتبه‌هاي نخست تا سوم را به‌دست آورده‌اند.

مهديون خاطر نشان کرد: استان‌هاي کردستان، بوشهر و گلستان نيز به ترتيب توانسته‌اند با تحقق بيش از 230 درصدي اهداف برنامه در بخش ايجاد و عرضه خدمات IT در دفاتر خدمات ارتباطي شهري عنوان‌هاي برتر را به خود اختصاص دهند.

وي ادامه داد: در بخش ايجاد و عرضه خدمات فن‌آوري اطلاعات در دفاتر ICT روستايي نيز استان‌هاي قم، مازنداران و آذربايجان غربي رتبه‌هاي نخست تا سوم را از آن خود کرده‌اند.

مدير عامل شرکت فن‌آوري اطلاعات ايران درباره درصد تحقق اهداف بخشي برنامه چهارم در حوزه فن‌آوري اطلاعات نيز تصريح کرد: تا پايان آذرماه سال جاري، ظرفيت اينترنت کشور با تحقق 123 درصدي به 31 هزار و 704 مگابيت بر ثانيه رسيده است.

او تأکيد کرد: در حوزه ضريب نفوذ کاربران اينترنت نيز با تحقق 116 درصدي اهداف برنامه چهارم توسعه، اين شاخص به 9/34 درصد رسيده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1693 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/11/12 تعداد مشاهده: 1649
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر