کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317873 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دلایل سامسونگ برای کپی نبودن نسخه طلایی گلکسی اس 4

خبر انتشار یافته از سوی سامسونگ مبنی بر عرضه نسخه طلایی گلکسی اس ۴، بازتاب زیادی در فضای مجازی به همراه داشته اما این خبر نه از حیث اهمیت عرضه چنین دستگاهی بلکه از جهت همزمانی عرضه چنین دستگاهی با نسخه طلایی آیفون ۵S اهمیتی وافر یافته است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ همانطور که می‌دانید پیش از این اپل نیز خبری را مبنی بر انتشار نسخه طلایی آیفون ۵S منتشر کرده بود و با توجه به اینکه اچ تی سی نیز قبلا خبر از عرضه نسخه طلایی اچ تی سی وان داده بود، به نظر می‌رسد همه شرکت‌های سازنده گوشی‌های همراه دوست دارند پرچمداران خود را در لباسی طلایی مشاهده کنند.اما سامسونگ در وبلاگ خود متنی را منتشر کرده تا به اتهاماتی که مبنی بر کپی بودن این طرح زده می‌شود پاسخ دهد.

Golden-Galaxy-S-4

از نظر سامسونگ، علی رغم اینکه بحثهای پیرامون عرضه نسخه طلایی S4 اکنون توسط سایت‌ها مطرح می‌شود، اما این شرکت، اوایل ماه میلادی جاری این دستگاه را برای فروش روانه بازار کرده بوده است. در واقع سامسونگ اعلام کرده، نسخه طلایی اس ۴، پیش از معرفی نسخه طلایی پرچمدار جدید اپل در بازار حضور داشته است.

ATHENS-OLYMPIC-GAMES-PHONE1

سامسونگ در دفاعیه خود پارا فراتر از این نهاده و همه نسخه های مزین به طلای گوشیهای خود را که در چند سال اخیر عرضه شده‌اند با جزئیات رنگ‌بندی و ماده سازنده در دید کاربران قرار داده است.

E848_18KGold_FrontOpened_large

اگرچه این لیست کامل نیست اما شاید بتواند منتقدان سرسخت این شرکت که همواره معتقدند سامسونگ از طرحهای شرکت‌های دیگر کپی برداری می‌کند را متقاعد کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17030 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/07/07 تعداد مشاهده: 1684
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

Farid Khanipour 1392/07/07 14:01
سامسونگ یه کپی بردار به تمام عیار هست.. و هیچ وقت نمیتونه انکارش کنه!!