کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318393 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بعد از 9 سال انتظار: سومین نسخه بازی «نیمه‌جان» به زودی منتشر خواهد شد

به گزارش سافت‌گذر ؛ سری بازی‌های نیمه‌جان یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی هستند که در کل تاریخ گیمرها را به خود علاقه‌مند کرده‌اند. پس از نه سال انتظار بی‌صبرانه گیمرها در سراسر جهان، بالأخره اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد نسخه سوم از این بازی به احتمال قوی در آینده نزدیک عرضه خواهد شد.

از تاریخ عرضه بازی «نیمه‌جان 2» (Half-life 2) تقریباً نه سال می‌گذرد؛ این بازی نسخه دوم از بازی‌ای بود که تقریباً همه معترفند یکی از بهترین بازی‌های تاریخ بوده است. دو عنوان بعدی از این بازی به نام‌های «نیمه جان 2: قسمت اول» و «نیمه‌جان 2: قسمت دوم» نیز به ترتیب در سال‌های 2006 و 2007 به بازار عرضه شدند؛ اما طرفدارانی که می‌خواهند سرنوشت قهرمان شجاع و ساکت این بازی را دنبال کنند، همچنان بی‌صبرانه منتظر انتشار نسخه بعدی از نیمه‌جان هستند.

 

بعد از این همه سال اکنون به نظر می‌رسد انتظارها به زودی پایان خواهد یافت. کمپانی «والو» سازنده نیمه‌جان در تاریخ 29 سپتامبر امسال نشان تجاری «نیمه‌جان 3» را خریداری کرد و با این کار نشان داد که نسخه بعدی از این سری بازی در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد.

اسناد این خرید توسط یکی از اعضای انجمن اینترنتی NeoGAF افشا شد و با مراجعه به سایت دفتر ثبت نشان‌ها و طرح‌های تجاری اتحادیه اروپا نیز صحت این اسناد تأیید گردیده است. یکی دیگر از اسنادی که افشا شده نشان می‌دهد کمپانی والو در ماه ژوئیه نماد بازی نیمه‌جان (همان لاندای مشهور) را نیز به عنوان یک نشان تجاری در اتحادیه اروپا به ثبت رسانده است.

با وجود آن‌که سری بازی‌های نیمه‌جان حدود 15 سال پیش آغاز شده است، با این حال کمپانی والو نشان تجاری این بازی را تازه سه ماه پیش در اروپا ثبت کرد. همزمان شدن این اقدام با ثبت نام نیمه‌جان 3 نشان می‌دهد که تقریباً به طور قطع می‌توان گفت که نسخه سوم از این بازی در راه است.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ با وجود آن‌چه گفته شد، شواهدی که نشان دهد نیمه‌جان 3 مراحل ساخت را طی می‌کند، تنها به اسناد بالا محدود نمی‌شود. سایت VG247 در گزارشی نشان داده بود که نرم‌افزار User Picker کمپانی والو که مخصوص دسترسی اعضای این کمپانی به پایگاه داده آن است، احتمالاً به علت بروز یک اشکال امنیتی، برای مدتی در دسترس عموم قرار گرفته است. اگرچه این اشکال اکنون برطرف شده، اما در همین مدت نیز تعدادی از کاربران اینترنتی توانستند وارد پایگاه داده کمپانی والو شوند. سایت Gematsu نیز در همین مدت تصاویری را به دست آورده بود که دو تیم و حتی اسامی 56 نفر از سازندگان نیمه‌جان 3 را نشان می‌داد.

اگر این بازی در حال حاضر مراحل ساخت را طی می‌کند بنابراین یک سؤال بسیار مهم اکنون وجود دارد: با توجه به آن‌که تیم استیم کمپانی والو اخیراً سیستم‌عامل مبتنی بر لینوکس و مخصوص بازی و سرگرمی خود موسوم به SteamOS را معرفی کرد، آیا ممکمن است نیمه‌جان 3 تنها برای همین سیستم‌عامل منتشر شود؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17134 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/07/13 تعداد مشاهده: 2154
کلید واژه ها:
سافت گذر